Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13973
Название: Значення паблікрилейшнз у брендингу
Другие названия: Significance of publicrelations in branding
Авторы: Одинець, Катерина Олександрівна
Odynets, Kateryna
Кірносова, Марина Василівна
Kirnosova, Maryna
Ключевые слова: паблікрилейшнз
брендинг
імідж компанії
стратегія комунікації
громадськість
довіра клієнтів
співпраця
publicrelations
branding
companyimage
communication strategy
public
customertrust
cooperation
Дата публикации: 2023
Издательство: Національний університет "Одеська політехніка"
Библиографическое описание: Одинець, К. О. Значення паблікрилейшнз у брендингу / К. О. Одинець ; наук. керівник М. В. Кірносова // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 58-ої конф. молодих дослідників. - Одеса, 2023. - С. 322-324.
Краткий осмотр (реферат): У сучасному бізнесі паблікрилейшнз є важливим елементом в брендингу компанії. Він дозволяє створити позитивний імідж компанії, залучити увагу до її продуктів та послуг, зберегти довіру клієнтів, управляти кризовими ситуаціями, підтримувати розвиток іміджу та створити бренд-лідера в своїй галузі. Успішні бренди розуміють значення паблікрилейшнз і інвестують у цей напрямок, розробляючи ефективні стратегії комунікації та співпрацюючи зі спеціалістами у цій галузі.
Іn modern business, public relations is an important element in company branding. It allows you to create a positive image of the company, attract attention to its products and services, maintain customer trust, manage crisis situations, support image development and create a brand leader in your field. Successful brands understand the importance of public relations and invest in this direction, developing effective communication strategies and collaborating with specialists in this field.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13973
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 58-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
322-324-Odynets.doc44 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.