Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13998
Название: Удосконалення системи PR-кампанії на торговельному підприємстві
Другие названия: Improvement of the PR campaign system at the trade enterprise
Авторы: Мущак, Олена Володимирівна
Ключевые слова: підприємство, система, PR-кампанія, торговельне підприємство, маркетингова діяльність
Дата публикации: Июн-2023
Краткий осмотр (реферат): Мущак О.В Удосконалення системи PR-кампанії на торговельному підприємстві. ‒ Кваліфікаційна робота на правах рукопису. Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр» за спеціальністю 073 «Менеджмент». ‒ Національний університет «Одеська політехніка», Одеса, 2023. У першому розділі «Теоретична основа використання PR-технологій в роботі сучасних бізнес-організацій» досліджено: історія виникнення та застосування PR-технологій в приватному бізнесі, класифікація сучасних PR-технологій суб’єктів бізнес-середовища, світові та європейські стандарти PR. У другому розділі «Сучасний стан та аналіз фінансових результатів ПП «Причал»» розглянуто організаційно-правова характеристика підприємства, економіко-фінансові показники діяльності підприємства, дослідження маркетингової діяльності торговельного підприємства на ринку харчових продуктів. У третьому розділі «Удосконалення системи PR-кампанії на ПП «Причал» обґрунтовано визначення основних напрямів впровадження PR-заходів за для удосконалення діяльності ПП «Причал», впровадження системи управління взаємовідносинами із клієнтами у діяльність торгівельного підприємства
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13998
Располагается в коллекциях:Роботи бакалаврів та магістрів каф. МФБТ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Мущак_О.М., 2023.doc935 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.