Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13999
Название: Розробка маркетингової стратегії на автотранспортному підприємстві
Другие названия: Development of a marketing strategy at a motor vehicle enterprise
Авторы: Новак, Олександр Геннадійович
Ключевые слова: підприємництво, маркетингова стратегія, інтернет маркетинг, CRM-системи.
Дата публикации: Июн-2023
Краткий осмотр (реферат): Новак О. Г. Розробка маркетингової стратегії на автотранспортному підприємстві. ‒ Кваліфікаційна робота на правах рукопису. Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр» за спеціальністю 073 «Менеджмент». ‒ Національний університет «Одеська політехніка», Одеса, 2023. У першому розділі «Теоретичні основи формування маркетингової стратегії підприємства» досліджено: Сутність і зміст поняття маркетингової стратегії, класифікація сучасних PR-технологій суб’єктів бізнес-середовища, світові та європейські стандарти PR. У другому розділі «Аналіз та оцінка фінансового діяльності ТОВ «Аламак-Транс» розглянуто організаційно-правова характеристика підприємства, економіко-фінансові показники діяльності підприємства, оцінка та аналіз ефективності маркетингової стратегії ТОВ «Аламак-Транс». У третьому розділі «Система заходів удосконалення маркетингової стратегії ТОВ «Аламак-Транс» застосовані технології Інтернет-маркетингу в процесі формування маркетингової стратегії підприємства», рекомендовано щодо діджиталізації процесу комунікації та надання послуг для клієнтів дилерського центру.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/13999
Располагается в коллекциях:Роботи бакалаврів та магістрів каф. МФБТ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Новак_О.Г., 2023.doc1.5 MBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.