Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14031
Название: Intersection duties ship-owner and marine agent regarding to the principal.
Другие названия: Перетин обов’язків судновласника і морського агента щодо принципала
Авторы: Iarmolovych, Dariia Yu.
Ярмолович, Дарья Ю.
Ключевые слова: marine agency
seaport activity
merchant shipping
factor assessments
maritime agent contractors
company efficiency
морське агентування
діяльність морських портів
торгове судноплавство
чинникі оцінки
контрагенти морського агента
ефективності діяльності компанії
Дата публикации: 11-Фев-2019
Издательство: Одеський національний політехнічний університет
Библиографическое описание: Irmolovych, D. Yu. Intersection duties ship-owner and marine agent regarding to the principal / D. Yu. Iarmolovych // Екон. журн. Одес. політехн. ун-ту. – 2019. – № 1 (7). – Р. 79-84.
Iarmolovych, D. Yu. (2019). Intersection duties ship-owner and marine agent regarding to the principal. Economic journal Odessa polytechnic universit, 1 (7), 79-84.
Краткий осмотр (реферат): In the world, the activities of maritime agencies are regulated by national legislation, as well as the norms and documents that are developed by international trade, transport, agency associations and federations. The article is devoted to a substantive review of the work of maritime agent companies in the context of their responsibilities with respect to the direct principal, which in part may conflict with a number of duties of the ship-owner. With the arrival of the vessel in the port, the agent has to act on behalf of and at the expense of the ship-owner to interact with the state control bodies acting in the port, which perform national functions: port master, dispatcher, other port services and authorities, border guards, customs, sanitary, quarantine services, internal affairs bodies.
У світі діяльність морських агентств регулюється національним законодавством, а також нормами і документами, які розробляються міжнародними торговими, транспортними, агентськими асоціаціями та федераціями. Стаття присвячена предметного розгляду роботи морських агентськими компаній в розрізі їх обов’язків по відношенню до безпосереднього принципалу, які частково можуть конфліктувати з рядом обов’язків судновласника. Розглянуто варіанти класифікації даних обов’язків обох зацікавлених сторін.З приходом судна в порт агентові доводиться від імені і за рахунок судновласника вступати у взаємини з діючими в порту державними контролюючими органами, які виконують загальнодержавні функції: капітан порту, головна диспетчерська, інші портові служби і владні органи, прикордонники, митниця, санітарно-карантинні служби, органи внутрішніх справ.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): 10.5281/zenodo.3521770
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14031
ISSN: 2521-6384 (Online)
2521-103X (Print)
Располагается в коллекциях:Економічний журнал, № 3 (9), 2019

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
79.pdf448.98 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.