Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14173
Название: Система електронної комерції B2C
Другие названия: B2C electronic commerce system
Авторы: Махиня, Максим Олексійович
Makhynia, Maksym
Кузнєцов, Микола Олександрович
Kuznietsov, Mykola
Дата публикации: 2023
Издательство: Одеса: ОП
Библиографическое описание: Махиня, М. О. Система електронної комерції B2C / М. О. Махиня, М. О. Кузнєцов // Modern Information Technology 2023 = Сучасні інформ. технології 2023 : матеріали тринадцятої Міжнарод. наук. конф. студентів та молодих учених, м. Одеса, 18–19 трав. 2023 р. / Нац. ун-т «Одес. політехніка». – Одеса, 2023. – С. 150–152.
Краткий осмотр (реферат): У роботі визначено сутність електронної комерції на ринку. Порівняно системи електронної комерції бізнес-до-споживача (В2С) із системами В2В та В2G. Ідентифіковано вигоди від електронної комерції з позиції різних груп стейкхолдерів. Проаналізовано основні тенденції розвитку та ризики електронної комерції В2С. Охарактеризовано прояв ефекту інституціонального витіснення внаслідок зростання ринку електронної комерції В2С.
The work defines the essence of electronic commerce in the market. Business-to-consumer (B2C) e-commerce systems are compared with B2B and B2G systems. The benefits of e-commerce from the standpoint of various stakeholder groups have been identified. The main development trends and risks of B2C electronic commerce are analyzed. The manifestation of the effect of institutional crowding out as a result of the growth of the B2C e-commerce market is characterized.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14173
Располагается в коллекциях:«Сучасні інформаційні технології – 2023» = «Modern Information Technology – 2023»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
MIT2023-Махиня.pdf260.14 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.