Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14409
Название: Стратегії управління брендами на різних етапах життєвого циклу
Другие названия: Brand management strategies at different stages of the life cycle
Авторы: Журба, Дар'я Олександрівна
Кірносова, Марина Василівна
Zhurba, Daria Oleksandrivna
Kirnosova, Maryna Vasylivna
Ключевые слова: життєвий цикл бренду
аналіз ринку
стратегії управління брендами
ідеологія бренду
позиціонування
ребрендинг
розробка бренду
згасання бренду
впровадження бренду
стабілізація бренду
зростання бренду
стратегія витягування
brand lifecycle
market analysis
brand management strategies
brand ideology
positioning
rebranding
brand development
brand fading
brand implementation
brand stabilisation
brand growth
pull strategy
Дата публикации: 2024
Издательство: Національний університет "Одеська політехніка"
Библиографическое описание: Журба Д. О. Стратегії управління брендами на різних етапах життєвого циклу / Дар'я Олександрівна Журба ; наук. керівник Марина Василівна Кірносова // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 59-ої конф. молодих дослідників. - Одеса, 2024. - С. 61-63.
Краткий осмотр (реферат): Стратегічне управління життєвим циклом бренду є важливим аспектом в маркетинговій стратегії бренду. Стратегії управління на різних етапах, такі як «розробка», «впровадження», «витягування», «зростання», «стабілізація» та «згасання», включають різноманітні підходи для досягнення KPI бренду. Однак ефективність будь-якої стратегії залежить від ретельного аналізу внутрішніх та зовнішніх факторів та сприйняття бренду споживачами, що підкреслює необхідність ситуаційного підходу у керуванні брендом.
Strategic brand lifecycle management is an important aspect of a brand's marketing strategy. Management strategies for different stages, such as "development", "implementation", "pull", "growth", "stabilisation" and "fade", include a variety of approaches to achieve brand KPIs. However, the effectiveness of any strategy depends on a thorough analysis of internal and external factors and consumer perceptions of the brand, which emphasises the need for a situational approach to brand management.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14409
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 59-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
61-63-Zhurba.docx27.24 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.