Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14416
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКлимова, Єлизавета Ігорівна-
dc.contributor.authorKlymova, Liza-
dc.contributor.authorКірносова, Марина Василівна-
dc.contributor.authorKirnosova, Maryna Vasylivna-
dc.date.accessioned2024-05-24T07:44:45Z-
dc.date.available2024-05-24T07:44:45Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКлимова Є. І. Особливості інструментів інтернет-маркетингу у зв’язках із громадcькістю / Єлизавета Ігорівна Климова ; наук. керівник Марина Василівна Кірносова // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 59-ої конф. молодих дослідників. - Одеса, 2024. - С. 68-69.en
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14416-
dc.description.abstractРозглянуто роль Інтернет-маркетингу у взаємодії організацій зі своєю аудиторією в сучасному цифровому світі. Проведено аналіз впливу ключових інструментів Інтернет-маркетингу на зв'язки з громадськістю. Висвітлено важливість двостороннього комунікаційного потоку, персоналізації взаємодії, взаємодії в реальному часі, широкого охоплення, можливості створення спільнот та збору зворотного зв'язку. На основі дослідження доведена важливість цих інструментів у побудові активної спільноти та взаєморозуміння з громадськістю.en
dc.description.abstractThe role of Internet marketing in organizations' interaction with their audience in the modern digital world is examined. An analysis of the impact of key Internet marketing tools on public relations is conducted. The importance of two-way communication flow, interaction personalization, real-time engagement, broad outreach, community building, and feedback collection is highlighted. Based on the research, the significance of these tools in building an active community and mutual understanding with the public is demonstrated.in modern marketing strategy is relevant and essential for companies across all industries.en
dc.language.isouken
dc.publisherНаціональний університет "Одеська політехніка"en
dc.subjectзвʼязки із громадськістюen
dc.subjectінструменти Інтернет-маркетингуen
dc.subjectІнтернет-маркетингen
dc.subjectpublic relationsen
dc.subjectInternet marketingen
dc.subjectInternet marketing toolsen
dc.titleОсобливості інструментів інтернет-маркетингу у зв’язках із громадcькістюen
dc.title.alternativeThe features of internet marketing tools in public relationsen
dc.typeConference proceedingsen
opu.citation.firstpage68en
opu.citation.lastpage69en
opu.citation.conferenceСучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 59-ої наук. конф. молодих дослідників магістрантів "Одеської політехніки"en
opu.staff.idm.v.kirnosova@op.edu.uaen
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 59-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
68-69-Klymova.docx20.41 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.