Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14713
Название: Стратегічне управління збутом продукції переробного промислового підприємства на міжнародному ринку
Другие названия: Strategic Management Of Sales Of A Manufacturing Industrial Enterprise Product On The International Market
Авторы: Пастушенко, К. В.
Ковтуненко, Ю. В.
Pastushenko, K. V.
Kovtunenko, Yu. V.
Ключевые слова: стратегічне управління
міжнародний ринок
збут
збутова діяльність
промислове підприємство
переробна промисловість
strategic management
international market
sales
sales activity
industrial enterprise
manufacturing industry
Дата публикации: 17-Май-2024
Издательство: Державний університет «Одеська політехніка»
Библиографическое описание: Пастушенко К.В. Стратегічне управління збутом продукції переробного промислового підприємства на міжнародному ринку / К.В. Пастушенко, Ю.В. Ковтуненко // Економічний журнал Одеського політехнічного університету. – 2024. – № 2 (28). – С. 42-48
Краткий осмотр (реферат): У статті визначенні поняття стратегічного управління та збутової діяльності як окремо, так і у вигляді системи. Проаналізовано, які переваги використання стратегічного управління збутовою діяльністю підприємства. Розглянуто підсистеми з яких складається система управління збутовою діяльністю підприємства. Досліджено те, як відбувається формування стратегії збуту на підприємствах переробної промисловості. Визначено комплекс дій по вдосконаленню системи управління збутовою діяльністю промислового підприємства на міжнародному ринку. А також закцентовано увагу на важливості стратегічного управління збутом промислових підприємств за умови їхнього виходу на зовнішні ринки в нинішніх умовах невизначеності та постійної мінливості макросередовища.
The article defines the concepts of strategic management and sales activity both separately and as a system. The advantages of using the strategic management of the enterprise's sales activity are analyzed. The subsystems that make up the system of management of the enterprise's sales activity are considered. The formation of a sales strategy at the enterprises of the manufacturing industry is studied. A set of actions to improve the system of managing the sales activities of an industrial enterprise in the international market is defined. Attention is also focused on the importance of strategic sales management of industrial enterprises when they enter foreign markets in the current conditions of uncertainty and constant volatility of the macro environment
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14713
ISSN: 2521-6384
Располагается в коллекциях:Економічний журнал, № 2 (28), 2024

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
42.pdf416.86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.