Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14743
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorKovtunenko, Yurii-
dc.contributor.authorКовтуненко, Юрій Володимирович-
dc.contributor.authorHryhorieva, Anna-
dc.contributor.authorГригор'єва, Анна Вікторівна-
dc.contributor.authorProbniak, Oleksandra-
dc.contributor.authorПробняк, О. Є.-
dc.date.accessioned2024-11-08T07:52:02Z-
dc.date.available2024-11-08T07:52:02Z-
dc.date.issued2023-11-11-
dc.identifier.citationKovtunenko, Yu. V., Hryhorieva, A. V., Probniak, O. Ye. (2023). The role of the enterprise's price policy in modern conditions. ECONOMICS: time realities, 6 (70), 37–43. Kovtunenko, Yu. V. The role of the enterprise's price policy in modern conditions / Yu. V. Kovtunenko, A. V. Hryhorieva, O. Ye. Probniak // ECONOMICS: time realities = ЕКОНОМІКА: реалії часу [Електрон. ресурс]. – Оdesa, 2023. – № 6 (70). – Р. 37–43.en
dc.identifier.issn2226-2172-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14743-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню ролі сучасної цінової політики в реаліях сьогодення. Розглянуті основні дослідження і публікації вітчизняних вчених-науковців, охарактеризовані різні трактування цінової політики, її методи, стратегії, принципи та підходи, визначені основні ознаки цінової політики підприємства в сучасних умовах. Звертається увага на значущість цінової стратегії для підприємств в умовах глобалізації та посиленої конкуренції на ринках. Під час аналізу ціноутворення розглядається сучасні позиції ціни, враховуючи не лише фактори внутрішнього управління, але і зовнішні впливи, такі як зміни попиту, кон'юнктури ринку та стратегії конкурентів. Визначаються основні функції цінової політики, включаючи регулювання прибутковості, позиціонування на ринку, забезпечення конкурентоспроможності та стимулювання споживачів.en
dc.description.abstractThis article is dedicated to exploring the role of modern pricing policy in today's realities. It examines the main research and publications of domestic scholars-scientists, characterizes different interpretations of pricing policy, its methods, strategies, principles, and approaches, and defines the main features of a company's pricing policy in modern conditions. Attention is drawn to the significance of pricing strategy for companies in the context of globalization and increased competition in the markets. During the analysis of pricing, it considers contemporary pricing positions, taking into account not only internal management factors but also external influences, such as changes in demand, market conditions, and competitors' strategies. The article identifies the main functions of pricing policy, including profit regulation, market positioning, ensuring competitiveness, and stimulating consumers.en
dc.language.isoenen
dc.publisherДержавний університет "Одеська політехніка"en
dc.subjectцінова політикаen
dc.subjectціноутворенняen
dc.subjectвартість товаруen
dc.subjectцінова політика організаціїen
dc.subjectцінова фактори ціноутворенняen
dc.subjectстратегія і тактика ціноутворенняen
dc.subjectметодика ціноутворенняen
dc.subjectpricing policyen
dc.subjectpricingen
dc.subjectproduct costen
dc.subjectpricing policy of the organizationen
dc.subjectpricing factorsen
dc.subjectpricing strategy and tacticsen
dc.subjectpricing methodologyen
dc.titleThe role of the enterprise's price policy in modern conditionsen
dc.title.alternativeРоль цінової політики підприємства в сучасних умовахen
dc.typeArticleen
opu.citation.journalЕкономіка: реалії часуen
opu.citation.firstpage37en
opu.citation.lastpage43en
opu.citation.issue6 (70)en
Располагается в коллекциях:ЕКОНОМІКА: реалії часу №6(70), 2023

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
37.pdf392.45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора