Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14936
Название: «Інновації як засіб оптимізації навчального процесу на заняттях англійської мови»
Авторы: Майстренко, Людмила Володимирівна
Дата публикации: 2023
Издательство: Університет Григорія Сковороди в Переяславі; гол. ред. К. І. Мізін. Переяслав : УГСП
Краткий осмотр (реферат): Розвиток системи вищої та середньої освіти вимагає від педагогічної науки й практики вивчення і впровадження сучасних технологій та нових методів навчання молоді. Інновації в педагогіці пов’язані із загальними процесами у суспільстві, глобалізаційними та інтеграційними процесами. Інноваційна діяльність в Україні передбачена Законом України «Про пріоритетні напрями інноваційної діяльності в Україні» та Державною програмою прогнозування науково-технологічного та інноваційного розвитку. Інновації в освіті є закономірним явищем, динамічним за характером і розвивальним за результатами, їх запровадження дозволяє вирішити суперечності між традиційною системою і сучасними потребами в якісно View metadata, citation and similar papers at core.ac.uk brought to you by CORE provided by Zhytomyr State University Library новій освіті. Отже, характерною ознакою сучасної педагогіки постає інноваційність – здатність до оновлення, відкритість новому. Метою навчання іноземним мовам у вищих навчальних закладах є формування у студентів професійної комунікативної компетенції шляхом розвитку та удосконалення усіх видів мовленнєвої діяльності: читання, говоріння, письма та аудіювання. Основна мета будь-якої іноземної мови – оволодіння діяльністю іншомовного мовленнєвого простору. Проте однією з перепон, яка стоїть на шляху успішного оволодіння іноземною мовою в вищому педагогічному навчальному закладі, є недостатня, а інколи й відверто низька мотивація студентів до вивчення мови. Саме тому особливий інтерес представляють інноваційні методи викладання іноземних мов.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14936
Располагается в коллекциях:Статті каф. АФП

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
_Збірник (1).pdfРозвиток системи вищої та середньої освіти вимагає від педагогічної науки й практики вивчення і впровадження сучасних технологій та нових методів навчання молоді. Інновації в педагогіці пов’язані із загальними процесами у суспільстві, глобалізаційними та інтеграційними процесами. Інноваційна діяльність в Україні передбачена Законом України «Про пріоритетні напрями інноваційної діяльності в Україні» та Державною програмою прогнозування науково-технологічного та інноваційного розвитку. Інновації в освіті є закономірним явищем, динамічним за характером і розвивальним за результатами, їх запровадження дозволяє вирішити суперечності між традиційною системою і сучасними потребами в якісно View metadata, citation and similar papers at core.ac.uk brought to you by CORE provided by Zhytomyr State University Library новій освіті. Отже, характерною ознакою сучасної педагогіки постає інноваційність – здатність до оновлення, відкритість новому. Метою навчання іноземним мовам у вищих навчальних закладах є формування у студентів професійної комунікативної компетенції шляхом розвитку та удосконалення усіх видів мовленнєвої діяльності: читання, говоріння, письма та аудіювання. Основна мета будь-якої іноземної мови – оволодіння діяльністю іншомовного мовленнєвого простору. Проте однією з перепон, яка стоїть на шляху успішного оволодіння іноземною мовою в вищому педагогічному навчальному закладі, є недостатня, а інколи й відверто низька мотивація студентів до вивчення мови. Саме тому особливий інтерес представляють інноваційні методи викладання іноземних мов.2.01 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.