Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14936
Название: | «Інновації як засіб оптимізації навчального процесу на заняттях англійської мови» |
Авторы: | Майстренко, Людмила Володимирівна |
Дата публикации: | 2023 |
Издательство: | Університет Григорія Сковороди в Переяславі; гол. ред. К. І. Мізін. Переяслав : УГСП |
Краткий осмотр (реферат): | Розвиток системи вищої та середньої освіти вимагає від педагогічної науки й практики вивчення і впровадження сучасних технологій та нових методів навчання молоді. Інновації в педагогіці пов’язані із загальними процесами у суспільстві, глобалізаційними та інтеграційними процесами. Інноваційна діяльність в Україні передбачена Законом України «Про пріоритетні напрями інноваційної діяльності в Україні» та Державною програмою прогнозування науково-технологічного та інноваційного розвитку. Інновації в освіті є закономірним явищем, динамічним за характером і розвивальним за результатами, їх запровадження дозволяє вирішити суперечності між традиційною системою і сучасними потребами в якісно View metadata, citation and similar papers at core.ac.uk brought to you by CORE provided by Zhytomyr State University Library новій освіті. Отже, характерною ознакою сучасної педагогіки постає інноваційність – здатність до оновлення, відкритість новому. Метою навчання іноземним мовам у вищих навчальних закладах є формування у студентів професійної комунікативної компетенції шляхом розвитку та удосконалення усіх видів мовленнєвої діяльності: читання, говоріння, письма та аудіювання. Основна мета будь-якої іноземної мови – оволодіння діяльністю іншомовного мовленнєвого простору. Проте однією з перепон, яка стоїть на шляху успішного оволодіння іноземною мовою в вищому педагогічному навчальному закладі, є недостатня, а інколи й відверто низька мотивація студентів до вивчення мови. Саме тому особливий інтерес представляють інноваційні методи викладання іноземних мов. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14936 |
Располагается в коллекциях: | Статті каф. АФП |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
_Збірник (1).pdf | Розвиток системи вищої та середньої освіти вимагає від педагогічної науки й практики вивчення і впровадження сучасних технологій та нових методів навчання молоді. Інновації в педагогіці пов’язані із загальними процесами у суспільстві, глобалізаційними та інтеграційними процесами. Інноваційна діяльність в Україні передбачена Законом України «Про пріоритетні напрями інноваційної діяльності в Україні» та Державною програмою прогнозування науково-технологічного та інноваційного розвитку. Інновації в освіті є закономірним явищем, динамічним за характером і розвивальним за результатами, їх запровадження дозволяє вирішити суперечності між традиційною системою і сучасними потребами в якісно View metadata, citation and similar papers at core.ac.uk brought to you by CORE provided by Zhytomyr State University Library новій освіті. Отже, характерною ознакою сучасної педагогіки постає інноваційність – здатність до оновлення, відкритість новому. Метою навчання іноземним мовам у вищих навчальних закладах є формування у студентів професійної комунікативної компетенції шляхом розвитку та удосконалення усіх видів мовленнєвої діяльності: читання, говоріння, письма та аудіювання. Основна мета будь-якої іноземної мови – оволодіння діяльністю іншомовного мовленнєвого простору. Проте однією з перепон, яка стоїть на шляху успішного оволодіння іноземною мовою в вищому педагогічному навчальному закладі, є недостатня, а інколи й відверто низька мотивація студентів до вивчення мови. Саме тому особливий інтерес представляють інноваційні методи викладання іноземних мов. | 2.01 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.