Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14988
Название: Formation of the Regional Marketing Strategy for the Modern Transformation of Public Administration
Авторы: KUDRINA, OLHA
HUSARINA, NATALIIA
SATYVALDIEVA, BAKTYGUL
KOPANCHUK, VOLODYMYR
KOPANCHUK, OLENA
MAIEVSKY, YURII
Ключевые слова: Marketing
Public administration
Strategy
Transformation
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: KUDRINA О. Formation of the Regional Marketing Strategy for the Modern Transformation of Public Administration / О. KUDRINA, N. HUSARINA, B. SATYVALDIEVA, V. KOPANCHUK, O. KOPANCHUK, Y. MAIEVSKY // Estudios de Economia Aplicada, 2021. - 1-13.
Краткий осмотр (реферат): The article examines the essence and tasks of regional marketing in the modern transformation of public administration. The main groups of regional marketing strategies are characterized: image marketing, attractiveness marketing, population marketing, infrastructure marketing; there is high competition. The importance of forming the region's marketing strategy in the context of international globalization and hyper circulation of the digital and information environment is noted. An algorithm for assessing the competitiveness of a region is presented, and a process model of the mechanism for implementing a regional marketing strategy is considered.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/14988
Располагается в коллекциях:2021

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
mlpezgarcia,+5304-17362-1-ED.pdf812.99 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.