Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15366
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКовальчук, Юлія Сергіївна-
dc.contributor.authorАнтощук, Віталій Миколайович-
dc.contributor.authorKovalchuk, Yulia Serhiivna-
dc.contributor.authorAntoschuk Vitaliy Mykolaiovych, Vitaliy Mykolaiovych-
dc.date.accessioned2025-06-04T10:32:43Z-
dc.date.available2025-06-04T10:32:43Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15366-
dc.description.abstractдосліджено сутність та види інноваційної діяльності, їх значення у відбудові економіки країни. Визначено поняття маркетингу інновацій, наведено його основні типи та приклади компаній, які застосовували дані інновації. Зазначено, що маркетингові інновації особливо актуальні в сучасних умовах господарювання, що надає можливість застосувати потенціал підприємства й отримати позитивний результат впровадження інновацій. Завдяки активізації інноваційної діяльності компанії мають можливість оновити технології та удосконалювати продукцію й послуги, що має значний позитивний вплив на прибутковість підприємства.en
dc.description.abstractthe essence and types of innovative activity, their significance in the reconstruction of the country's economy are studied. The concept of innovation marketing is defined, its main types and examples of companies that have applied these innovations are given. It is noted that marketing innovations are especially relevant in modern business conditions, which provides an opportunity to apply the potential of the enterprise and obtain a positive result from the implementation of innovations. Due to the intensification of innovative activity, companies have the opportunity to update technologies and improve products and services, which has a significant positive impact on the profitability of the enterprise.en
dc.language.isouken
dc.publisherДержавний університет «Одеська політехніка»en
dc.subjectінноваційна діяльністьen
dc.subjectмаркетинг інноваційen
dc.subjectпідприємствоen
dc.subjectмаркетингen
dc.subjectекономікаen
dc.subjectinnovative activityen
dc.subjectinnovation marketingen
dc.subjectenterpriseen
dc.subjectmarketingen
dc.subjecteconomyen
dc.titleАктивізація інноваційної діяльності на засадах маркетингуen
dc.title.alternativeActivation of innovative activities on the basis of marketingen
dc.typeConference proceedingsen
opu.citation.firstpage123en
opu.citation.lastpage126en
opu.citation.conferenceТези доповідей 60-ої конференції молодих дослідників «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»en
opu.citation.issueвип. 60en
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 60-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
123-126-Kovalchuk Yulia.docx.pdf235.95 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.