Тези доповідей 60-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі» Главная страница коллекции Просмотр статистики

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 69
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2025Використання цифрових платформ для залучення та утримання клієнтів фітнес-клубуАвраменко, Руслана Сергіївна; Avramenko, Ruslana; Лінгур, Любов Миколаївна; Lingur, Lyubov
2025Організація реклами на місці продажу в сфері роздрібної торгівліНедєва, Ангеліна Миколаївна; Nedeva, Angelina; Давидова, Ганна Віталіївна; Davydova, Hanna
2025Майбутнє маркетингу: вплив нейромереж на створення контентуМихалкевич, Валерія Олексіївна; Mykhalkevych, Valeriia; Давидова, Ганна Віталіївна; Davydova, Hanna
2025Інтегровані маркетингові комунікації як основа побудови ефективної комунікативної стратегії брендуМаслова, Альбіна Сергіївна; Maslova, Albina; Давидова, Ганна Віталіївна; Davydova, Hanna
2025Вплив цифрового маркетингу на сучасне підприємствоКривоножко, Катерина Вікторівна; Kryvonozhko, Kateryna; Давидова, Ганна Віталіївна; Davydova, Hanna
2025Маркетингові стратегії в соціальних мережах: роль реклами та контенту у залученні аудиторіїКрамаренко, Яна Максимівна; Kramarenko, Yana; Давидова, Ганна Віталіївна; Davydova, Hanna
2025Сторітелінг у маркетингових комунікаціях: аналіз впливу емоційних наративів на залучення та лояльність споживачівКомашка, Катерина Миколаївна; Komashka, Kateryna; Давидова, Ганна Віталіївна; Davydova, Hanna
2025Роль брендингу в соціальних мережах: як створити унікальний тон комунікаціїКадзевич, Вероніка Дмитрівна; Kadzevych, Veronika; Златова, Ірина Олександрівна; Zlatova, Irina
2025А/B ТЕСТУВАННЯ У МАРКЕТИНГУ: КОЛИ ВАРТО ВИКОРИСТОВУВАТИ ЦЕЙ МЕТОД?Панченко, Марія Олександрівна; Гричан, Яна Вікторівна; Panchenko, Maria Alexandrovna; Hrychan, Yana Viktorivna
2025ВПЛИВ БРЕНДУ НА ТРАНСФОРМАЦІЮ ЗМІСТУ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВАДавидова, Ганна Віталіївна; Соколинська, Марина Сергіївна; Davydova, Hanna Vitaliivna; Sokolinska, Marina Sergiivna
2025СЕНСОРНИЙ МАРКЕТИНГ: ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ЕМОЦІЙ НА СПОЖИВАЧІВПанченко, Марія Олександрівна; Антіпова, Ольга Михайлівна; Panchenko, Maria Olexandrivna; Antipova, Olha Mykhailivna
2025РЕГУЛЮВАННЯ ЕТИЧНИХ ПИТАНЬ У ЗВ'ЯЗКАХ З ГРОМАДСЬКІСТЮКірносова, Марина Василівна; Kirnosova, Maryna; Такахасі, Юріка; Takahashi, Yurika
2025РЕКЛАМА ТА МЕДІА ПЛАНУВАННЯДавидова, Ганна Віталіївна; Фердман, Петро Геннадійович; Davydova, Hanna Vitaliivna; Ferdman, Petro Gennadiiovych
2025МАРКЕТИНГОВА КОМУНІКАЦІЯ У ПРОСУВАННІ КОСМЕТИЧНОГО БРЕНДУ RHODEДавидова, Ганна Віталіївна; Туренко, Марина Миколаївна; Davydova, Hanna Vitaliivna; Turenko, Maryna Mykolaivna
2025Вплив ребрендингу на сприйняття бренду та лояльність цільової аудиторіїПанченко, Марія Олександрівна; Мамчур, Олександра Сергіївна; Panchenko, Maria Oleksandrivna; Mamchur, Oleksandra Sergiivna
2025Корпоративна соціальна відповідальність як елемент комунікативної політики підприємстваДавидова, Ганна Віталіївна; Лейфура, Олександра Юріївна; Davydova, Hanna Vitaliivna; Leifura, Oleksandra Yuriivna
2025Цикл створення брендуКірносова, Марина Василівна; Лялюцька, Світлана Миколаївна; Kirnosova, Maryna Vasylivna; Lialiutska, Svitlana Mykolaivna
2025Iнноваційні маркетингові стратегії як інструмент формування конкурентних переваг підприємств у цифрову епохуДавидова, Ганна Віталіївна; Сенченков, Микола Іванович; Davydova, Hanna Vitaliivna; Senchenkov, Mykola Ivanovich
2025Управління іміджом організаціїКірносова, Марина Василівна; Куцарєв, Микола Іванович; Kirnosova, Maryna Vasylivna; Kutsarev, Mykola Ivanovych
2025Сучасні тренди в розробці логотипу брендуКірносова, Марина Василівна; Ільченко, Вероніка Євгенівна; Kirnosova, Maryna Vasylivna; Ilchenko, Veronika Evgenivna
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 69