Тези доповідей 60-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі» Главная страница коллекции Просмотр статистики

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 76
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2025Стратегічні напрями підвищення ефективності діяльності гідроенергетичного підприємства (на прикладі ПРАТ «Нижньодністровська ГЕС»)Захарченко, Лоліта Анатоліївна; Зінченко, Олена Іванівна; Zakharchenko, Lolita Anatoliivna; Zinchenko, Olena Ivanivna
2025Напрями вдосконалення методів управлiння кредитним портфелем комерційного банкуІващенко, Алла Григорівна; Саватєєв, Андрій Дмитрович; Ivashchenko, Alla Grigorivna; Savateev, Andriy Dmitrievich
2025Обґрунтування напрямів підвищення прибутку підприємства (на прикладі ТОВ «НОВОЛОГ»)Дискіна, Анастасія Аркадіївна; Долгов, Михайло Вадимович; Dyskina, Anastasisa Arkadievna; Dolgov, Mykhailo Vadimovich
2025Напрями підвищення ефективності діяльності малого підприємства консалтингових послугНекрасова, Любов Аркадіївна; Сівакова-Горбунова, Людмила Геннадіївна; Niekrasova, Liubov Arkadiivna; Sivakova-Horbunova, Liudmyla Hennadiivna
2025Розвиток штучного інтелекту в міжнародних компаніях: кейси Microsoft та IBMНекрасова, Любов Аркадіївна; Кузенна, Анна Олександрівна; Niekrasova, Liubov Arkadiivna; Kuzenna, Anna Oleksandrivna
2025Економічне обґрунтування напрямів підвищення конкурентоспроможності поліграфічного підприємстваДискіна, Анастасія Аркадіївна; Мінковська, Ангеліна Миколаївна; Dyskina, Anastasisa Arkadievna; Minkovskaya, Angelina Mykolaivna
2025Патентна політика міжнародних корпорацій: сучасні підходи та виклики захисту інтелектуальної власностіНекрасова, Любов Аркадіївна; Прижебольська, Катерина Ростиславівна; Niekrasova, Liubov Arkadiivna; Pryzhebolska, Kateryna
2025Валовий внутрішній продукт України в контексті глобальних викликівНіколаєв, Дмитро Петрович; Яцков, Володимир; Dmytro, Petrovych Nikolaiev; Volodymyr, Yatskov
2025Резерви підвищення ефективності діяльності торгівельного підприємства (на прикладі ТОВ «МІНІ МЕЛТС УКРАЇНА»)Черкасова, Тетяна Ігорівна; Самвелян, Олександр; Cherkasova, Tetiana; Samvelian, Oleksandr
2025Використання цифрових платформ для залучення та утримання клієнтів фітнес-клубуАвраменко, Руслана Сергіївна; Avramenko, Ruslana; Лінгур, Любов Миколаївна; Lingur, Lyubov
2025Організація реклами на місці продажу в сфері роздрібної торгівліНедєва, Ангеліна Миколаївна; Nedeva, Angelina; Давидова, Ганна Віталіївна; Davydova, Hanna
2025Майбутнє маркетингу: вплив нейромереж на створення контентуМихалкевич, Валерія Олексіївна; Mykhalkevych, Valeriia; Давидова, Ганна Віталіївна; Davydova, Hanna
2025Інтегровані маркетингові комунікації як основа побудови ефективної комунікативної стратегії брендуМаслова, Альбіна Сергіївна; Maslova, Albina; Давидова, Ганна Віталіївна; Davydova, Hanna
2025Вплив цифрового маркетингу на сучасне підприємствоКривоножко, Катерина Вікторівна; Kryvonozhko, Kateryna; Давидова, Ганна Віталіївна; Davydova, Hanna
2025Маркетингові стратегії в соціальних мережах: роль реклами та контенту у залученні аудиторіїКрамаренко, Яна Максимівна; Kramarenko, Yana; Давидова, Ганна Віталіївна; Davydova, Hanna
2025Сторітелінг у маркетингових комунікаціях: аналіз впливу емоційних наративів на залучення та лояльність споживачівКомашка, Катерина Миколаївна; Komashka, Kateryna; Давидова, Ганна Віталіївна; Davydova, Hanna
2025Роль брендингу в соціальних мережах: як створити унікальний тон комунікаціїКадзевич, Вероніка Дмитрівна; Kadzevych, Veronika; Златова, Ірина Олександрівна; Zlatova, Irina
2025А/B ТЕСТУВАННЯ У МАРКЕТИНГУ: КОЛИ ВАРТО ВИКОРИСТОВУВАТИ ЦЕЙ МЕТОД?Панченко, Марія Олександрівна; Гричан, Яна Вікторівна; Panchenko, Maria Alexandrovna; Hrychan, Yana Viktorivna
2025ВПЛИВ БРЕНДУ НА ТРАНСФОРМАЦІЮ ЗМІСТУ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВАДавидова, Ганна Віталіївна; Соколинська, Марина Сергіївна; Davydova, Hanna Vitaliivna; Sokolinska, Marina Sergiivna
2025СЕНСОРНИЙ МАРКЕТИНГ: ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ЕМОЦІЙ НА СПОЖИВАЧІВПанченко, Марія Олександрівна; Антіпова, Ольга Михайлівна; Panchenko, Maria Olexandrivna; Antipova, Olha Mykhailivna
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 76