Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15380
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПанченко, Марія Олександрівна-
dc.contributor.authorДудник, Юлія Русланівна-
dc.contributor.authorPanchenko, Mariia Oleksandrivna-
dc.contributor.authorDudnyk, Yulia Ruslanivna-
dc.date.accessioned2025-06-10T09:56:37Z-
dc.date.available2025-06-10T09:56:37Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15380-
dc.description.abstractСегментація цільової аудиторії є ключовим інструментом для підвищення ефективності маркетингових стратегій. Вона дозволяє компаніям адаптувати свої маркетингові зусилля відповідно до специфічних потреб різних груп споживачів, що сприяє збільшенню лояльності клієнтів, оптимізації витрат та масштабуванню бізнесу. У статті розглядаються основні методи сегментації, такі як модель Філіпа Котлера та метод 5W Марка Шеррингтона, які допомагають виділити найбільш перспективні сегменти аудиторії. Проаналізовано критерії сегментації, зокрема демографічний, географічний, психографічний та поведінковий підходи, що дозволяє бізнесу ефективно позиціонувати свої продукти та послуги на ринку.en
dc.description.abstractThe segmentation of the target audience is a crucial element in developing an effective marketing strategy. It enables businesses to identify and understand the specific needs of different audience segments, allowing them to tailor their marketing efforts accordingly. Proper segmentation helps optimize marketing costs, increase customer loyalty, and improve the effectiveness of advertising campaigns. Various segmentation methods, such as Philip Kotler’s approach and Mark Sherrington’s 5W method, allow for precise targeting and the development of personalized offers. By applying these strategies, businesses can enhance their market presence and achieve sustainable growth.en
dc.language.isouken
dc.publisherДержавний університет «Одеська політехніка»en
dc.subjectбізнес-масштабуванняen
dc.subjectоптимізація витратen
dc.subjectметод 5Wen
dc.subjectметод Філіпа Котлераen
dc.subjectпсихографічний підхідen
dc.subjectповедінковий аналізen
dc.subjectдемографічний аналізen
dc.subjectперсоналізаціяen
dc.subjectмаркетингова стратегіяen
dc.subjectсегментація аудиторіїen
dc.subjectmarket optimizationen
dc.subjectaudience analysisen
dc.subjectpersonalized marketingen
dc.subjectMark Sherrington’s 5W methoden
dc.subjectPhilip Kotler’s segmentationen
dc.subjectcustomer loyaltyen
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectTarget audience segmentationen
dc.titleВизначення та сегментація цільової аудиторіїen
dc.title.alternativeDefinition and segmentation of the target audienceen
dc.typeConference proceedingsen
opu.citation.firstpage143en
opu.citation.lastpage145en
opu.citation.conferenceТези доповідей 60-ої конференції молодих дослідників «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»en
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 60-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
143-145-Dudnyk Yulia.docx.pdf174.04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.