Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15396
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДавидова, Ганна Віталіївна-
dc.contributor.authorТуренко, Марина Миколаївна-
dc.contributor.authorDavydova, Hanna Vitaliivna-
dc.contributor.authorTurenko, Maryna Mykolaivna-
dc.date.accessioned2025-06-15T18:40:52Z-
dc.date.available2025-06-15T18:40:52Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15396-
dc.description.abstractУ сучасних умовах високої конкуренції на ринку косметичних засобів маркетингова комунікація стає ключовим інструментом впливу на споживача . Успішне просування бренду більше не ґрунтується лише на якості продукції, важливо — як саме бренд себе презентує, які меседжі транслює, які цінності втілює . Особливу увагу сьогодні привертають бренди, які поєднують естетику, екологічність, прозорість та індивідуальність . Одним із яскравих прикладів такого підходу є бренд Rhode, заснований відомою інфлюенсеркою та моделлю ГейліБібер . Усього за кілька років Rhode досяг значних висот у beauty-індустрії, значною мірою завдяки ефективній маркетинговій комунікації.en
dc.description.abstractIn today's highly competitive cosmetics market, marketing communication is becoming a key tool for influencing consumers. Successful brand promotion is no longer based solely on product quality; it is important to consider how the brand presents itself, what messages it conveys, and what values ​​it embodies. Brands that combine aesthetics, environmental friendliness, transparency, and individuality are attracting particular attention today. One of the most striking examples of this approach is the Rhode brand, founded by the famous influencer and model Hailey Bieber. In just a few years, Rhode has achieved significant heights in the beauty industry, largely due to effective marketing communication.en
dc.language.isouken
dc.publisherНаціональний університет «Одеська політехніка»en
dc.subjectзалученість аудиторіїen
dc.subjectнішевий маркетингen
dc.subjectтаргетинг аудиторіїen
dc.subjectособистий брендen
dc.subjectінфлюенсериen
dc.subjectсоціальні мережіen
dc.subjectкосметична індустріяen
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen
dc.subjectaudience engagementen
dc.subjectniche marketingen
dc.subjectaudience targetingen
dc.subjectpersonal branden
dc.subjectinfluencersen
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjectcosmetic industryen
dc.subjectmarketing communicationsen
dc.titleМАРКЕТИНГОВА КОМУНІКАЦІЯ У ПРОСУВАННІ КОСМЕТИЧНОГО БРЕНДУ RHODEen
dc.title.alternativeMARKETING COMMUNICATIONS IN PROMOTING THE COSMETIC BRAND RHODEen
dc.typeConference proceedingsen
opu.citation.firstpage213en
opu.citation.lastpage215en
opu.citation.conferenceТези доповідей 60-ої конференції молодих дослідників «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі» // Одеса: НУОП, 2025, вип. 60en
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 60-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
213-215-Turenko Maryna.docx.pdf166.85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.