Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15397
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДавидова, Ганна Віталіївна-
dc.contributor.authorФердман, Петро Геннадійович-
dc.contributor.authorDavydova, Hanna Vitaliivna-
dc.contributor.authorFerdman, Petro Gennadiiovych-
dc.date.accessioned2025-06-15T18:48:25Z-
dc.date.available2025-06-15T18:48:25Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15397-
dc.description.abstractРеклама та медіапланування є ключовими елементами маркетингових комунікацій, спрямованими на залучення уваги споживачів, формування попиту та підвищення впізнаваності бренду. Ефективність рекламних кампаній залежить від чіткого визначення цілей, аналізу цільової аудиторії, розробки креативної стратегії, вибору релевантних каналів комунікації та оцінки результатів. Комплексний і ситуаційний підхід до медіапланування забезпечує оптимальне використання ресурсів і сприяє досягненню маркетингових цілей підприємства через постійний моніторинг і коригування стратегії.en
dc.description.abstractAdvertising and media planning are key elements of marketing communications aimed at attracting consumer attention, generating demand and increasing brand awareness. The effectiveness of advertising campaigns depends on clearly defining goals, analyzing the target audience, developing a creative strategy, choosing relevant communication channels and evaluating results. A comprehensive and situational approach to media planning ensures optimal use of resources and contributes to the achievement of the company's marketing goals through constant monitoring and adjustment of the strategy.en
dc.language.isouken
dc.publisherНаціональний університет «Одеська політехніка»en
dc.subjectситуаційний підхідen
dc.subjectцільова аудиторіяen
dc.subjectоцінка ефективностіen
dc.subjectканали поширенняen
dc.subjectрекламна стратегіяen
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen
dc.subjectмедіаплануванняen
dc.subjectрекламаen
dc.subjectsituational approachen
dc.subjecttarget audienceen
dc.subjecteffectiveness evaluationen
dc.subjectdistribution channelsen
dc.subjectadvertising strategyen
dc.subjectmarketing communicationsen
dc.subjectmedia planningen
dc.subjectadvertisingen
dc.titleРЕКЛАМА ТА МЕДІА ПЛАНУВАННЯen
dc.title.alternativeADVERTISING AND MEDIA PLANNINGen
dc.typeConference proceedingsen
opu.citation.firstpage216en
opu.citation.lastpage218en
opu.citation.conferenceТези доповідей 60-ої конференції молодих дослідників «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі» // Одеса: НУОП, 2025, вип. 60en
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 60-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
216-218-Ferdman Petro.docx.pdf192.82 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.