Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15398
Название: РЕГУЛЮВАННЯ ЕТИЧНИХ ПИТАНЬ У ЗВ'ЯЗКАХ З ГРОМАДСЬКІСТЮ
Другие названия: REGULATION OF ETHICAL IS SUESINRELATIONS WITH THE PUBLIC
Авторы: Кірносова, Марина Василівна
Kirnosova, Maryna
Такахасі, Юріка
Takahashi, Yurika
Ключевые слова: регулювання
репутація
етика
зв’язки з громадськістю
корпоративна соціальна відповідальність
regulation
reputation
corporate social responsibility
publicrelations
ethics
Дата публикации: 2025
Издательство: Національний університет «Одеська політехніка»
Краткий осмотр (реферат): Етичні питання у зв’язках з громадськістю є важливим аспектом діяльності сучасних організацій. Дотримання етичних норм сприяє зміцненню репутації, підвищенню довіри з боку суспільства та забезпеченню сталого розвитку бізнесу. Розглянуто основні принципи етики у сфері зв’язків з громадськістю, їх вплив на корпоративну культуру та механізми регулювання етичних норм.
Ethical issues in public relations are an important aspect of the activities of modern organizations. Adherence to ethical standards contributes to strengthening reputation, increasing trust from the public, and ensuring sustainable business development. The main principles of ethics in the field of public relations, their impact on corporate culture, and mechanisms for regulating ethical standards are examined.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15398
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 60-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
204-206-Takahashi Yurika.docx.pdf125.72 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.