Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15399
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПанченко, Марія Олександрівна-
dc.contributor.authorАнтіпова, Ольга Михайлівна-
dc.contributor.authorPanchenko, Maria Olexandrivna-
dc.contributor.authorAntipova, Olha Mykhailivna-
dc.date.accessioned2025-06-15T19:02:55Z-
dc.date.available2025-06-15T19:02:55Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15399-
dc.description.abstractУ статті розглядається концепція сенсорного маркетингу як ефективного інструменту впливу на споживацьку поведінку через емоції. Аналізуються основні сенсорні стимули (зорові, слухові, тактильні, смакові та нюхові) та їхній вплив на прийняття рішень про купівлю. Окрему увагу приділено психологічним аспектам кольорового оформлення, сезонним змінам у сприйнятті реклами, а також національним особливостям трактування кольорів у різних культурах. Дослідження підтверджують, що сенсорний маркетинг є перспективним напрямом, що дозволяє підвищити лояльність споживачів до бренду та покращити їхній досвід взаємодії з продуктом.en
dc.description.abstractThe article discusses the concept of sensory marketing as an effective tool for influencing consumer behavior through emotions. It analyzes the main sensory stimuli (visual, auditory, tactile, gustatory, and olfactory) and their impact on purchase decision-making. Special attention is given to the psychological aspects of color design, seasonal changes in advertising perception, as well as national characteristics in the interpretation of colors in different cultures. The research confirms that sensory marketing is a promising direction that can enhance consumer loyalty to the brand and improve their interaction experience with the product.en
dc.language.isouken
dc.publisherНаціональний університет «Одеська політехніка»en
dc.subjectвплив на споживачівen
dc.subjectбрендen
dc.subjectаудіомаркетингen
dc.subjectзапахen
dc.subjectколірen
dc.subjectспоживацька поведінкаen
dc.subjectемоціїen
dc.subjectсенсорний маркетингen
dc.subjectinfluence on consumersen
dc.subjectbranden
dc.subjectaudio marketingen
dc.subjectsmellen
dc.subjectcoloren
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectemotionsen
dc.subjectsensory marketingen
dc.titleСЕНСОРНИЙ МАРКЕТИНГ: ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ЕМОЦІЙ НА СПОЖИВАЧІВen
dc.title.alternativeSENSORY MARKETING: RESEARCHING THE IMPACT OF EMOTIONS ON CONSUMERSen
dc.typeConference proceedingsen
opu.citation.firstpage207en
opu.citation.lastpage209en
opu.citation.conferenceТези доповідей 60-ої конференції молодих дослідників «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі» // Одеса: НУОП, 2025, вип. 60en
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 60-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
207-209-Antipova Olha.docx.pdf171.08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.