Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15400
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДавидова, Ганна Віталіївна-
dc.contributor.authorСоколинська, Марина Сергіївна-
dc.contributor.authorDavydova, Hanna Vitaliivna-
dc.contributor.authorSokolinska, Marina Sergiivna-
dc.date.accessioned2025-06-15T19:11:03Z-
dc.date.available2025-06-15T19:11:03Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15400-
dc.description.abstractРоль бренду в маркетинговій стратегії підприємства в умовах кризи є ключовим фактором забезпечення стійкості бізнесу. Сильний бренд сприяє лояльності споживачів, полегшує адаптацію до змін та створює конкурентні переваги через формування унікальної ідентичності. Використання цифрових каналів, посилення комунікації цінностей, гнучке позиціонування та аналітика ринку є основними рекомендаціями для ефективного управління брендом. Науковий аналіз підкреслює значення капіталу бренду та його компонентів (впізнаваність, асоціації, якість, лояльність) для подолання економічної нестабільності, вказуючи на необхідність стратегічного підходу до розвитку бренду.en
dc.description.abstractThe role of the brand in the marketing strategy of the enterprise in times of crisis is a key factor in ensuring the sustainability of the business. A strong brand promotes consumer loyalty, facilitates adaptation to changes and creates competitive advantages through the formation of a unique identity. The use of digital channels, enhanced communication of values, flexible positioning and market analytics are the main recommendations for effective brand management. Scientific analysis emphasizes the importance of brand equity and its components (recognition, associations, quality, loyalty) for overcoming economic instability, indicating the need for a strategic approach to brand development.en
dc.language.isouken
dc.publisherНаціональний університет «Одеська політехніка»en
dc.subjectадаптаціяen
dc.subjectсоціальні медіаen
dc.subjectцифровий маркетингen
dc.subjectлояльність споживачівen
dc.subjectкризаen
dc.subjectмаркетингова стратегіяen
dc.subjectбрендen
dc.subjectadaptationen
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjectdigital marketingen
dc.subjectconsumer loyaltyen
dc.subjectcrisisen
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectbranden
dc.titleВПЛИВ БРЕНДУ НА ТРАНСФОРМАЦІЮ ЗМІСТУ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВАen
dc.title.alternativeTHE IMPACT OF THE BRAND ON THE TRANSFORMATION OF THE CONTENT OF THE ENTERPRISE'S MARKETING STRATEGYen
dc.typeConference proceedingsen
opu.citation.firstpage201en
opu.citation.lastpage203en
opu.citation.conferenceТези доповідей 60-ої конференції молодих дослідників «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі» // Одеса: НУОП, 2025, вип. 60en
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 60-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
201-203-Sokolinska Marina.docx.pdf165.1 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.