Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15429
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМихалкевич, Валерія Олексіївна-
dc.contributor.authorMykhalkevych, Valeriia-
dc.contributor.authorДавидова, Ганна Віталіївна-
dc.contributor.authorDavydova, Hanna-
dc.date.accessioned2025-06-20T08:00:15Z-
dc.date.available2025-06-20T08:00:15Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМихалкевич В. О. Майбутнє маркетингу: вплив нейромереж на створення контенту / Валерія Олексіївна Михалкевич ; наук. керівник Ганна Віталіївна Давидова // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 60-ої конф. молодих дослідників. - Одеса, 2025. - С. 183-185.en
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/15429-
dc.description.abstractНейромережі та генеративний штучний інтелект (ШІ) трансформують маркетинг, забезпечуючи автоматизацію створення контенту, персоналізацію взаємодії з клієнтами та оптимізацію рекламних кампаній. Завдяки технологіям, як-от GPT і Midjourney, компанії швидко генерують тексти, зображення, відео й аудіо, що економить ресурси та підвищує конкурентоспроможність. ШІ аналізує дані, прогнозує поведінку споживачів і оптимізує таргетинг, що сприяє зростанню ефективності маркетингу. Проте використання ШІ пов’язане з етичними викликами, ризиками втрати унікальності контенту та необхідністю людського контролю для забезпечення якості та автентичності бренду.en
dc.description.abstractNeural networks and generative artificial intelligence (AI) are transforming marketing by automating content creation, personalizing customer interactions, and optimizing advertising campaigns. Technologies like GPT and Midjourney enable companies to quickly generate text, images, video, and audio, saving resources and increasing competitiveness. AI analyzes data, predicts consumer behavior, and optimizes targeting, which increases marketing effectiveness. However, the use of AI comes with ethical challenges, risks of losing the uniqueness of content, and the need for human control to ensure quality and brand authenticity.en
dc.language.isouken
dc.publisherНаціональний університет "Одеська політехніка"en
dc.subjectгенеративний штучний інтелектen
dc.subjectнейромережіen
dc.subjectштучний інтелектen
dc.subjectавтоматизаціяen
dc.subjectмаркетингen
dc.subjectконтентen
dc.subjectgenerative artificial intelligenceen
dc.subjectneural networksen
dc.subjectartificial intelligenceen
dc.subjectautomationen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectcontenten
dc.titleМайбутнє маркетингу: вплив нейромереж на створення контентуen
dc.title.alternativeThe future of marketing: the impact of neural networks on content creationen
dc.typeConference proceedingsen
opu.citation.firstpage183en
opu.citation.lastpage185en
opu.citation.conferenceСучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 60-ої конф. молодих дослідниківen
opu.staff.ida.v.davudova@op.edu.uaen
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 60-ої наукової конференції молодих дослідників ОП-бакалаврів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
183-185-Mykhalkevych Valeriia!.docx27.39 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.