Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/1858
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКравченко, Олена Анатоліївна-
dc.contributor.authorKravchenko, Olena-
dc.contributor.authorКравченко, Оксана Михайлівна-
dc.contributor.authorKravchenko, Oksana-
dc.contributor.authorВодянська, Наталя Андріївна-
dc.contributor.authorVodianska, Natalia-
dc.date.accessioned2017-04-10T06:45:18Z-
dc.date.available2017-04-10T06:45:18Z-
dc.date.issued2014-08-
dc.identifier.citationКравченко, О. А. Використання показників кількості відвідувачів і товарообороту для оцінки конкурентоспроможності підприємств ресторанного господарства / О. А. Кравченко, О. М. Кравченко, Н. А. Водянська // ЕКОНОМІКА: реалії часу = ECONOMICS: time realities [Електрон. ресурс]. – Одеса, 2014. – № 5 (15). – С. 121–127.uk
dc.identifier.issn2226-2172-
dc.identifier.urihttp://economics.opu.ua/files/archive/2014/No5/121-127.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/1858-
dc.description.abstractВ статті запропоновано методичні аспекти моніторингу рівня і динаміки конкурентоспроможності закладів ресторанного господарства. Визначено закономірності впливу кількості відвідувачів і вартості середнього чеку на величину товарообігу підприємства харчування. Розроблено методи моніторингу кількості відвідувачів за допомогою «сигнальної системи».en
dc.description.abstractThe article is proposed the methodological aspects of monitoring the level and dynamics of competitiveness restaurant enterprises. Patterns of influence of the number of visitors and the cost of the average ticket value of Total Revenue of the restaurant enterprise. Are proposed he methods of monitoring the number of visitors using the "alarm system"en
dc.description.abstractВ статье предложены методические аспекты мони- торинга уровня и динамики конкурентоспособности заведений ресторанного хозяйства. Определены зако- номерности влияния количества посетителей и стоимости среднего чека на величину товарооборота предприятия питания. Предложены методы мониторинга количества посетителей с помощью «сигнальной системы».en
dc.language.isouken
dc.publisherОдеський національний політехнічний університет-
dc.subjectресторанне господарствоen
dc.subjectконкурентоспроможністьen
dc.subjectметоди моніторингу конкурентоспроможностіen
dc.subjectмаксимально можлива кількість відвідувачівen
dc.subjectоборотність посадкового місцяen
dc.subjectвартість середнього чекуen
dc.subjectrestaurant industryen
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjectmethods of competitiveness monitoringen
dc.subjectmaximum possible number of seatsen
dc.subjectturnover of one seating placeen
dc.subjectthe cost of average checken
dc.subjectресторанное хозяйствоen
dc.subjectконкурентоспособностьen
dc.subjectметоды мониторинга конкурентоспособностиen
dc.subjectмакимально возможное количество посетителейen
dc.subjectоборачиваемость одного посадочного местаen
dc.subjectстоимость среднего чекаen
dc.titleВикористання показників кількості відвідувачів і товарообороту для оцінки конкурентоспроможності підприємств ресторанного господарстваen
dc.title.alternativeUsing attendance and turnover to assess the competitiveness of the restaurant industry enterpriseen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра менеджменту ім. І.П. Продіусаuk
opu.kafedraКафедра менеджменту зовнішньоекономічної та інноваційної діяльностіuk
opu.citation.journalЕКОНОМІКА: реалії часуen
opu.citation.firstpage121en
opu.citation.lastpage127en
opu.citation.issue№5(15), 2014en
opu.staff.ido.o.kravchenko@opu.uaen
opu.staff.ido.m.kravchenko@opu.ua-
Располагается в коллекциях:Статті каф. ММІ
Статті каф. менеджменту
ЕКОНОМІКА: реалії часу №5(15), 2014

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
121-127.pdf321.49 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора