Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2321
Название: | Програма-тренажер як форма реалізації електронних дидактичних засобів для самостійної роботи іноземних студентів на етапі довузівської підготовки. |
Другие названия: | Simulator program as a form of implementation of electronic teaching tools for self-study of foreign students at the stage of pre-university training |
Авторы: | Савєльєв, А. О. Матвєєва, Н. М. Savel’ev, A. O. Matveeva, N. M. |
Ключевые слова: | довузівська підготовка мовна підготовка електронні дидактичні засоби комп’ютерні технічні засоби навчання пропедевтичний курс ; інформаційне середовище pre-university training language training electronic teaching tools computer training facilities introductory course scientific style of speech information environment |
Дата публикации: | 2015 |
Издательство: | Odessa Politechnic University |
Библиографическое описание: | Савєльєв, А . О . Програма-тренажер як форма реалізації електронних дидактичних засобів для самостійної роботи іноземних студентів на етапі довузівської підготовки / А. О. Савєльєв, Н. М. Матвєєва // Пр. Одес. політехн. ун-ту. - Одеса, 2015. - Вип. 2 (46). - С. 207-212. |
Краткий осмотр (реферат): | Розглядаються питання розширен-
ня можливостей в організації аудиторної та позааудиторної самостійної роботи іноземних студентів на етапі довузів-
ської підготовки за допомогою впровадження в навчальний процес електронних дидактичних засобів. Запропонова-
но класифікацію сучасних електронних дидактичних засобів як компонента комп’ютерних технічних засобів на-
вчання, розроблених на основі сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Запропоновано варіант реалізації
програми-тренажера «Пропедевтичний курс», створений засобами WEB-програмування на основі навчального мате-
ріалу пропедевтичного курсу як одного з найважливіших елементів структури змісту навчання науковому стилю
мовлення в рамках мовної підготовки іноземних студентів на підготовчому факультеті Questions of empowerment the organization of classroom and extracurricular self-study of foreign students at the stage of pre-university training through the implementation of electronic teaching tools as a component of computer training facilities in educational process are considered. Classification of modern electronic teaching tools as a component of computer hardware training, developed on the basis of modern information and communication technologies is offered. Version of program-simulator "Introductory course" is offered. The program is created by means of WEB-programming and uses training material of introductory course. Introductory course is one of the most important elements of teaching of scientific style of speech within the language training for the foreign students at the preparatory faculty |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://pratsi.opu.ua/app/webroot/articles/207-212.pdf http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2321 |
ISSN: | 2076-2429 2223-3814 |
Располагается в коллекциях: | Праці Одеського політехнічного університету, №2(46), 2015 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
207-212.pdf | 728.39 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.