Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2331
Название: Physico-mathematical model of motor vehicle of divided weight with unifying energetic element.
Другие названия: Фізико - математична модель автомобільного транспортного засобу розділеної ваги з поєднуючим енергетичним елементом .
Авторы: Petrov, L . M .
Borisenko, T . M .
Lysyi, O . V .
Петров, Л . М .
Борисенко, Т . М .
Лисий, О . В .
Ключевые слова: transmission
torque
circular force
thrust force
angular speed ratio
трансмісія
крутний момент
колове зусилля
осьове зусилля
передаточне відношення
Дата публикации: 2015
Издательство: Odessa Polytechnic University
Библиографическое описание: Petrov, L. M., Borisenko, T. M., Lysyi, O. V. (2015). Physico-mathematical model of motor vehicle of divided weight with unifying energetic element. Odes’kyi Politechnichnyi Universytet, Pratsi, 3 (47), 35-40.
Petrov, L. M. Physico-mathematical model of motor vehicle of divided weight with unifying energetic element / L. M. Petrov, T. M. Borisenko, O. V. Lysyi // Пр. Одес. політехн. ун-ту. - Одеса, 2015. - Вип. 3 (47). - P. 35-40.
Краткий осмотр (реферат): The traction characteristics are important for ensuring of moto r vehicle work process. In providing the traction characteristi cs the average velocity of mobile energetic tran sport grows, energy costs for work process execution are uprating and operation costs are reducing. The implementation of traction characteristics is perfor med by transmission of mobile energetic transport. Aim: The aim of the work is improvement of torque transfer technology from the engine to the wheel driving forces through the establishment of new construc tion of divided weight vehicle transmission. Materials and Methods: Consider a motor vehicle of divided weight with unifying energetic element which performs rotary motions relative to the vehicle frame. Results: It was shown that, the momentum which creates the rotational motion depends on the module and the direction of rotation speed of th e unifying energetic element. For the first time, the technology and design of vehicle transmission which differs from previous designs by sign ificant simplifying of the torque transmission from the engine to driving wheels at increased value of effi ciency coefficient were proposed.
Тягово - зчіпні властивості мають велике значення для забезпечення робочого про - цесу автомобільного транспортного засобу . При забезпеченні тягово - зчіпних властивостей збільшується середня швидкість пере - міщення мобільного енергетичного засобу , підвищується значення енерговитрат на виконання робочого процесу , а витрати на експлуатацію зменшуються . Забезпечення реалізації тягово - зчіпних властивостей здійснює трансмісія мобільного енергетичного засобу . Мета : Метою роботи є удосконалення технології передачі крутного моменту від двигуна до колісних рушіїв шляхом створення нової конструкції трансмісії автомобільного транспортного засобу розділеної ваги . Матеріали і методи : У якості меха - нічної системи розглядався автомобільний транспортний засіб розділеної ваги , у якому поєднуючий енергетичний елемент здійс - нює обертальний рух відносно рами . Результати : Показано , що момент , який створює обертальний рух , залежить від модуля та напрямку абсолютних швидкостей повороту поєднуючого енергетичного елементу . Вперше запропонована технологія та конструк - ція трансмісії автомобіля , який відрізняється від попередніх конструкцій значним спрощенням передачі крутного моменту від дви - гуна до ведучих коліс при підвищеному значенні коефіцієнту корисної дії .
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://pratsi.opu.ua/app/webroot/articles/1452621927.pdf
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2331
ISSN: 2076-2429
2223-381
Располагается в коллекциях:Праці Одеського політехнічного університету, №3(47), 2015

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
3.pdf436.33 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.