Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2780
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБашинська, Ірина Олександрівна-
dc.contributor.authorBashynska, Iryna-
dc.contributor.authorБашинская, Ирина Александровна-
dc.date.accessioned2017-05-23T02:57:22Z-
dc.date.available2017-05-23T02:57:22Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationБашинська, І. О. Маркетингові комунікації підприємства у соціальних мережах / І. О. Башинська // Екон. науки. Сер. : Економіка та менеджмент : зб. наук. пр. / Луц. нац. техн. ун-т. – Луцьк, 2012. – Вип. 9 (34), Ч. I. – С. 40–46.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2780-
dc.description.abstractIn the article essence of social media marketing communications is found out, basic directions of marketing activity in social networks are certain and the features of realization of communication measures in network associations are outlined.en
dc.description.abstractУ статті з’ясовано сутність маркетингових комунікацій у соціальних медіа, визначено основні напрями маркетингової діяльності у соціальних мережах та окреслено особливості здійснення комунікаційних заходів у мережевих спільнотах.en
dc.description.abstractВ статье отражена сущность маркетинговых коммуникаций в социальных медиа, определены основные направления маркетинговой деятельности в социальных сетях и очерчены особенности осуществления коммуникационных мероприятий в сетевых сообществах.en
dc.language.isouken
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen
dc.subjectсоціальні мережіen
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікаціїen
dc.subjectSMMen
dc.subjectцифровий маркетингen
dc.subjectsocial networken
dc.subjectmarketing communicationsen
dc.subjectdigital marketingen
dc.subjectсоциальные сетиen
dc.subjectмаркетинговые коммуникации,en
dc.subjectцифровой маркетингen
dc.titleМаркетингові комунікації підприємства у соціальних мережахen
dc.title.alternativeMarketing communications of enterprise in social networksen
dc.title.alternativeМаркетинговые коммуникации предприятия в социальных сетяхen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра обліку, аналізу і аудиту-
opu.citation.journalЕкономічні науки. Серія «Економіка та менеджмент». Збірник наукових праць. Луцький національний технічний університет.en
opu.citation.firstpage36en
opu.citation.lastpage41en
opu.citation.issueВипуск 9 (34). Частина I.en
opu.staff.idi.a.bashinskaya@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. ОАіА

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bashynska_stat_07_40-46.pdf146.58 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.