Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2781
Название: World experience in creation the corporate sales manual as internal instrument of marketing communications of industrial enterprise
Авторы: Bashynska, Iryna
Filippova, Svetlana
Ключевые слова: маркетингові комунікації
промислове підприємство
промислові підприємства
Corporate Sales Manual
Marketing communications
Industrial enterprise
Дата публикации: 2012
Издательство: Тернопільський національний економічний університет
Библиографическое описание: Bashynskaya, I. World experience in creation the corporate sales manual as internal instrument of marketing communications of industrial enterprise / I. Bashynskaya, S. Filippova // Вісн. Тернопіл. нац. економ. ун-ту. – Тернопіль, 2012. – № 5-2. – С. 234-240.
Краткий осмотр (реферат): The main subject of this article is the creation of the corporate sales manual for industrial enterprises based on the analysis of world experience. Authors studied the necessity of CSM, defined the ways of its creation considering characteristics of branch, made recommendations about protection of CSM from information.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/2781
ISSN: 1993-0240
Располагается в коллекциях:Статті каф. ОАіА

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bashynska_stat_08_234-240.pdf3.8 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.