Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3289
Название: PR як складова комунікативної стратегії туристичного бізнесу
Авторы: Кубко, Валентина Петрівна
Компанієць, Ірина
Кубко, Валентина Петровна
Kubko, Valentyna
Компаниец, Ирина
Kompaniiets, Iryna
Дата публикации: Май-2016
Издательство: Одеса: ОНПУ
Библиографическое описание: Компанієць, І. І. PR як складова комунікативної стратегії туристичного бізнесу / І. І. Компанієць ; наук. керівник В. П. Кубко // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 51-ої наук. конф. молодих дослідників ОНПУ-магістрантів. - Одеса, 2016. - С. 3.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://storage.library.opu.ua/online/conference/tez_51/10/10-3.pdf
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3289
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 51-ої наукової конференції молодих дослідників ОНПУ-магістрантів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»
Матеріали конференцій, семінарів каф. ІДМК

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
10-3.pdf52.84 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.