Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3412
Название: Шляхи підвищення ефективності системи маркетингу на зовнішніх ринках на прикладі ТОВ «Марко ЛТД»
Авторы: Усова, І. А.
Коломієць, В. Ю.
Дата публикации: Май-2014
Издательство: Одеса: ОНПУ
Библиографическое описание: Коломієць, В. Ю. Шляхи підвищення ефективності системи маркетингу на зовнішніх ринках на прикладі ТОВ «Марко ЛТД» / В. Ю. Коломієць ; наук. керівник І. А. Усова // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 49-ої наук. конф. молодих дослідників ОНПУ-магістрантів. - Одеса, 2014. - С. 10-11.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://storage.library.opu.ua/online/conference/tez_49/6-2.pdf
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3412
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 49-ої наукової конференції молодих дослідників ОНПУ-магістрантів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»"
Матеріали конференцій, семінарів каф. ММІ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6-2.pdf58.83 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.