Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3412
Название: Шляхи підвищення ефективності системи маркетингу на зовнішніх ринках на прикладі ТОВ «Марко ЛТД»
Авторы: Усова, І. А.
Коломієць, В. Ю.
Дата публикации: Май-2014
Издательство: Одеса: ОНПУ
Библиографическое описание: Усова, І. А. Шляхи підвищення ефективності системи маркетингу на зовнішніх ринках на прикладі ТОВ «Марко ЛТД» / І. А. Усова, В. Ю. Коломієць // Тези доповідей 49-ої наукової конференції молодих дослідників ОНПУ-магістрантів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі», Економіка. - Одеса: ОНПУ, 2014, вип. 49, Т. 6. - С. 10-11
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://storage.library.opu.ua/online/conference/tez_49/6-2.pdf
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3412
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 49-ої наукової конференції молодих дослідників ОНПУ-магістрантів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»"
Матеріали конференцій, семінарів каф.МЗЕІД

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6-2.pdf58.83 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.