Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3426
Название: Покращення маркетингової стратегії автомобільного підприємства
Авторы: Аверіхіна, Т. В.
Мовчанюк, В. І.
Дата публикации: Май-2014
Издательство: Одеса: ОНПУ
Библиографическое описание: Мовчанюк, В. І. Покращення маркетингової стратегії автомобільного підприємства / В. І. Мовчанюк ; наук. керівник Т. В. Аверіхіна // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 49-ої наук. конф. молодих дослідників ОНПУ-магістрантів. - Одеса, 2014. - С. 20.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://storage.library.opu.ua/online/conference/tez_49/6-9.pdf
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3426
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 49-ої наукової конференції молодих дослідників ОНПУ-магістрантів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»"
Матеріали конференцій, семінарів каф. ММІ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6-9.pdf48.68 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.