Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3622
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЗаєць, Микола Артемович-
dc.contributor.authorZaiets, Mykola-
dc.contributor.authorСатир, Ю. В.-
dc.contributor.authorSatyr, Y.-
dc.date.accessioned2017-06-26T08:16:39Z-
dc.date.available2017-06-26T08:16:39Z-
dc.date.issued2013-01-
dc.identifier.citationЗаєць, М. А. Розробка плану маркетингу виходу на міжнародний ринок (на прикладі ПАТ «Лукойл - Одеський нафтопереробний завод») / М. А. Заєць, Ю. В. Сатир // ЕКОНОМІКА: реалії часу = ECONOMICS: time realities [Електрон. ресурс]. – Одеса, 2013. – № 1 (6). – С. 55–59.uk
dc.identifier.issn2226-2172-
dc.identifier.urihttp://economics.opu.ua/files/archive/2013/No1/55-59.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3622-
dc.description.abstractСтаття присвячена ролі маркетингової діяльності у виході підприємства на міжнародний ринок. Особливої уваги заслуговує модель виходу на зовнішній ринок, стратегії конкуренції в нафтовому бізнесі та розробка програми маркетингу на підприємствіen
dc.description.abstractThe article focuses on the role of marketing in the equipment is in the international market. Special attention should model the foreign market, competitive strategies in the oil business and the development of marketing programsen
dc.description.abstractСтатья посвящена роли маркетинговой деятельности в выходе предприятия на международный рынок. Особого внимания заслуживает модель выхода на внешний рынок, стратегии конкуренции в нефтяном бизнесе и разработка программы маркетингаen
dc.language.isouken
dc.publisherОдеський національний політехнічний університетen
dc.subjectплан маркетингуen
dc.subjectефективністьen
dc.subjectпідприємствоen
dc.subjectзовнішній ринокen
dc.subjectпродукціяen
dc.subjectнафтопродуктиen
dc.subjectрекламаen
dc.subjectmarketing planen
dc.subjectefficiencyen
dc.subjectenterpriseen
dc.subjectforeign marketsen
dc.subjectproductsen
dc.subjectpetroleum productsen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectплан маркетингаen
dc.subjectэффективностьen
dc.subjectпредприятиеen
dc.subjectвнешний рынокen
dc.subjectпродукцияen
dc.subjectнефтепродуктыen
dc.subjectрекламаen
dc.titleРозробка плану маркетингу виходу на міжнародний ринок (на прикладі ПАТ «Лукойл - Одеський нафтопереробний завод»)en
dc.title.alternativeMarketing plan development in the international market (for example PC "Lukoil - Odessa refinery")en
dc.typeArticleen
opu.citation.journalЕКОНОМІКА: реалії часуen
opu.citation.firstpage55en
opu.citation.lastpage59en
opu.citation.issue№1(6), 2013en
Располагается в коллекциях:ЕКОНОМІКА: реалії часу №1(6), 2013

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
55-59.pdf314.11 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора