Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3706
Название: Маркетингове дослідження як інструмент управління зовнішньоекономічної діяльності на підприємстві (на прикладі ТОВ «Марко ЛТД»)
Авторы: Івашина, О. Б.
Коломієць, В. Ю.
Дата публикации: Май-2013
Издательство: Одеса: ОНПУ
Библиографическое описание: Коломієць, В. Ю. Маркетингове дослідження як інструмент управління зовнішньоекономічної діяльності на підприємстві (на прикладі ТОВ «Марко ЛТД») / В. Ю. Коломієць ; наук. керівник О. Б. Івашина // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 48-ої наук. конф. молодих дослідників ОНПУ-магістрантів. - Одеса, 2013. - С. 45.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://storage.library.opu.ua/online/conference/tez_48/6-3.pdf
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3706
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 48-ої наукової конференції молодих дослідників ОНПУ-магістрантів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»
Матеріали конференцій, семінарів каф. ММІ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6-3.pdf60.62 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.