Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3793
Название: Роль маркетингової діяльності на підприємстві
Авторы: Левандовська, І. В.
Теркун, Н. С.
Дата публикации: Май-2013
Издательство: Одеса: ОНПУ
Библиографическое описание: Теркун, Н. С. Роль маркетингової діяльності на підприємстві / Н. С. Теркун ; наук. керівник І. В. Левандовська // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 48-ої наук. конф. молодих дослідників ОНПУ-магістрантів. - Одеса, 2013. - С. 70.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://storage.library.opu.ua/online/conference/tez_48/6-59.pdf
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3793
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 48-ої наукової конференції молодих дослідників ОНПУ-магістрантів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»
Матеріали конференцій, семінарів каф. ММІ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6-59.pdf53.13 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.