Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3814
Название: Стратегічне позиціювання як засіб підвишення конкурентоспроможності підприємства на ринку
Авторы: Лапін, О. В.
Грамацька, О. О.
Дата публикации: Май-2013
Издательство: Одеса: ОНПУ
Библиографическое описание: Грамацька, О. О. Стратегічне позиціювання як засіб підвишення конкурентоспроможності підприємства на ринку / О. О. Грамацька ; наук. керівник О. В. Лапін // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 48-ої наук. конф. молодих дослідників ОНПУ-магістрантів. - Одеса, 2013. - С. 96.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/3814
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 48-ої наукової конференції молодих дослідників ОНПУ-магістрантів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»
Матеріали конференцій, семінарів каф. ММІ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6-77.pdf63.19 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.