Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/4224
Название: ФОРМАЛІЗАЦІЯ ПРОЕКТУВАННЯ ІГРОВОЇ МЕХАНІКИ КАЗУАЛЬНИХ КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР
Другие названия: Computer Game Development based on Visual Automata-based Programming
Авторы: Блажко, О. А.
Антонюк, В. В.
Трояновська, Ю. Л.
Blazhko, Oleksandr
Antoniuk, V. V.
Troianovska, Y. L.
Дата публикации: 2017
Издательство: Одесса Політехперіодика
Библиографическое описание: Блажко, О. А. Формалізація проектування ігрової механіки казуальних комп’ютерних ігор / О. А. Блажко, В. В. Антонюк, Ю. Л. Трояновська // V Українсько-німецька конференція "Інформатика. Культура. Техніка". - 2017. - С. 91-93.
Краткий осмотр (реферат): There is considered casual game development by using of this process formalization with Finite State Machines (FSM) or automata-based programming to reduces complexity of development. The improved FSM-method of game development is proposed. The example of FSM transformation in visual game constructor Unity3D PlayMaker is given. The results will be used in the project EC Erasmus+KA2 – GameHub
Розглянуто процес розробки казуальних комп’ютерних ігор, для яких формалізація такого процесу на основі парадигми автоматного програмування зменшує складність розробки. Запропоновано підхід до розробки казуальних ігор та наведено приклад у візуальному конструкторі ігор Unity3D PlayMaker
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/4224
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій, семінарів каф. КІСМ
Матеріали конференцій, семінарів каф. ІПЗ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
91-93.pdf233.97 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.