Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/4314
Название: Особливості стимулювання збуту в системі маркетингу
Авторы: Вивериця, Катерина Павлівна
Вивериця, Екатерина Павловна
Vyverytsia, Ekateryna
Забарна, Елеонора Миколаївна
Забарная, Элеонора Николаевна
Zabarna, Eleonora
Дата публикации: Май-2011
Издательство: Одеса: ОНПУ
Библиографическое описание: Вивериця, К. П. Особливості стимулювання збуту в системі маркетингу / К. П. Вивериця ; наук. керівник Е. М. Забарна // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 46-ої наук. конф. молодих дослідників ОНПУ-магістрантів. - Одеса, 2011. - С. 36.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/4314
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій, семінарів каф.ЕСіУІР
Тези доповідей 46-ої наукової конференції молодих дослідників ОНПУ-магістрантів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6-12.pdf137.7 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.