Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/5763
Название: Моделювання показників жорсткості епіциклу планетарного колісного редуктора
Другие названия: Modeling stiffness values of epicycle planetary wheel gear
Авторы: Чанчін, А. М.
Ключевые слова: трансмісія тролейбусів
пружні деформації
утомна тріщина
спектр вібрацій
epicycle
elastic deformations
fatigue crack
spectrum of vibrations
Дата публикации: 2015
Издательство: НТУ "ХПІ"
Библиографическое описание: Чанчін, А. М. Моделювання показників жорсткості епіциклу планетарного колісного редуктора / А. М. Чанчін // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Проблеми механічного приводу. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 34 (1143). – С. 144-153.
Краткий осмотр (реферат): На основі розроблених аналітичних моделей деформованого стану епіциклу у складі планетарних колісних редукторів тролейбусів отримано функцію зведеної питомої жорсткості, що дозволяє враховувати не тільки пружні деформації зубців та ободу під дією експлуатаційних навантажень, але й розміри утомної тріщини у процесі її розвитку. За даними аналізу експлуатаційних ушкоджень досліджено кінетику втомних тріщин на ободі епіциклів. Встановлено, що за наявності тріщини показник зведеної жорсткості епіциклу зменшується пропорційно розмірам тріщини, що сприяє виникненню параметричного резонансу в умовах віброударних режимів коливань та підтверджує можливість однозначної вібродіагностики втомних тріщин епіциклу в умовах тролейбусних депо.
On the basis of developed analytical models of an epicycle as a part of planetary wheel gear of trolleybus it is received a function of the specific rigidity considering the crack sizes, elastic deformations of teeths and of a rim of an epicycle under the influence of operational loadings. According to the analysis of operational damages the kinetics of fatigue cracks in a rim of epicycle is investigated. It is established that in epicycles with rather thin rim the kinetics of a fatigue crack totals three stages. The crack arising in a hollow between teeth is directed on a normal to a hollow surface, and after an exit to an external surface turns in thickness of a rim where under the influence of sign-variable flexural tension develops parallel to an axis. Final destruction of a rim is observed on a site of spline connection of an epicycle with the gearbox casing in section at an angle 25…40°.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/17071
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/5763
ISSN: 2079-0791
Располагается в коллекциях:Статті каф. МДМ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
vestnik_HPI_2015_34_Chanchin_Modeliuvannia_pokaznykiv.pdf655.15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.