Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/5816
Название: Бенчмаркінг як інструмент підвищення конкурентоспроможності компанії
Авторы: Бровкова, О. Г.
Горлова, М. В.
Дата публикации: Май-2008
Издательство: Одеса: ОНПУ
Библиографическое описание: Горлова, М. В. Бенчмаркінг як інструмент підвищення конкурентоспроможності компанії / М. В. Горлова ; наук. керівник О. Г. Бровкова // Сучасні інформ. технології та телекомунікаційні мережі : тези доп. 43-ої наук. конф. молодих дослідників ОНПУ-магістрантів. - Одеса, 2008. - С. 106.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/5816
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 43-ої наукової конференції молодих дослідників ОНПУ-магістрантів «Сучасні інформаційні технології та телекомунікаційні мережі»
Матеріали конференцій, семінарів каф. менеджменту

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6-14.pdf97.7 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.