Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6149
Название: Сучасні маркетингові технології у телекомунікаційній сфері
Авторы: Дьяченко, А. В.
Дата публикации: Дек-2016
Издательство: ІКС ОНПУ
Библиографическое описание: Дьяченко, А. В. Сучасні маркетингові технології у телекомунікаційній сфері / А. В. Дьяченко // Project, Program, Portfolio p3 Management : перша Міжнарод. наук.-практ. конф. : тези доп., м. Одеса, 16-17 груд. 2016 р. / Одес. нац. політехн. ун-т. – Одеса, 2016. – Т. 1. – С. 48-49.
Краткий осмотр (реферат): В останні роки одночасно зі зростанням ролі маркетингу підвищилась роль маркетингових комунікацій. Недостатньо мати хороші продукти і послуги - для збільшення обсягів їх продажу та отримання прибутку потрібно донести до свідомості споживачів вигоди від використання продуктів і послуг. Маркетингові технології дозволяють здійснити передачу повідомлень споживачам з метою зробити продукти і послуги компаній привабливими для цільової аудиторії. У наш час сучасні маркетингові технології дають незаперечну перевагу в конкурентному суперництві, тому все більше підприємств включається в гонку створення абсолютно нових продуктів, формування нових ринків, розробки нових способів просування
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6149
ISBN: 978-617-7424-18-4
Располагается в коллекциях:Project, Program, Portfolio Management. P3M - 2016

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
СУЧАСНІ МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІЙ СФЕРІ.pdf422.55 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.