Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6511
Название: Завдання і надзадачі сучасного аудиторного заняття: теорія і практика навчання
Авторы: Продіус, О. І.
Дата публикации: 2017
Издательство: Odessa National Polytechnic University
Библиографическое описание: Продіус, О. І. Завдання і надзадачі сучасного аудиторного заняття: теорія і практика навчання / О. І. Продіус // Педагог. майстерність викл. вищ. шк. : роботи слухачів курсів підвищ. кваліфікації виклад. складу. - Одеса, 2017. - № 5. - С. 153-161.
Краткий осмотр (реферат): В умовах підвищеної уваги суспільства і держави до результативності і конкурентоздатності освіти в Україні пріоритетного значення набуває проблема управління якістю цієї важливої галузі української освіти. Визначаючи причини гальмування розбудови національної системи освіти, «Національною стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року» визнано недосконалість системи національного моніторингу та оцінювання якості освіти, а також повільне забезпечення її інформатизації. Зазначено, що стратегічними напрямами державної політики у сфері освіти повинні стати модернізація структури, змісту та організації освіти на засадах компетентнісного підходу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6511
Располагается в коллекциях:Статті каф. менеджменту

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
153-161.pdf110.77 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.