Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6517
Название: | Три кола уваги, їх роль в організації професійної діяльності педагога |
Авторы: | Шацкова, Л. П. |
Дата публикации: | 2017 |
Издательство: | Odessa National Polytechnic University |
Библиографическое описание: | Шацкова, Л. П. Три кола уваги, їх роль в організації професійної діяльності педагога / Л. П. Шацкова // Педагог. майстерність викл. вищ. шк. : роботи слухачів курсів підвищ. кваліфікації виклад. складу. - Одеса, 2017. - № 5. - С. 204-210. |
Краткий осмотр (реферат): | Одним з найбільш складних і важливих питань педагогічної психології та практичної педагогічної діяльності є розвиток професійної уваги педагога. В системі професійної підготовки педагогів потрібно приділяти більш уваги вивченню і оволодіння таким педагогічним технологіям, які дозволять істотно змінити та поліпшити методи організації освітнього процесу. Як необхідний компонент для успішної педагогічної діяльності можна визначити інтеграцію досягнень театральної педагогіки з загальнопедагогічними положеннями. Тому дослідження необхідності та можливості застосування елементів театральної педагогіки в підготовці майбутнього педагога до професійної діяльності можна вважати своєчасним і перспективним, так як саме театральна педагогіка накопичила великий досвід по вихованню творчої особистості та розвитку її емоційно-творчого потенціалу, навчанню володіння апаратом емоційної виразності як інструментом управління емоційним станом аудиторії. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6517 |
Располагается в коллекциях: | Статті каф. ОАіА |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
204-210.pdf | 110.9 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.