Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6823
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОкландер, Михайло Анатолійович-
dc.contributor.authorНовошинська, Л.-
dc.contributor.authorЧукурна, Олена Павлівна-
dc.contributor.authorOklander, Mykhaylo-
dc.contributor.authorNovoshynska, Lyubov-
dc.contributor.authorChukurna, Olena-
dc.contributor.authorОкландер, Михаил Анатольевич-
dc.contributor.authorНовошинская, Л.-
dc.contributor.authorЧукурная, Елена Павловна-
dc.date.accessioned2018-01-15T16:52:16Z-
dc.date.available2018-01-15T16:52:16Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationОкландер, М. Технологія брендінгу страхової компанії / М. Окландер, Л. Новошинська, О. Чукурна // Економіст. - 2012. - № 11. - С. 39-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2012_11_10en
dc.identifier.issn1810-3944-
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2012_11_10-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/6823-
dc.description.abstractУ статті розглянуто технології брендінгу й ребрендінгу на прикладі страхової компанії «Оранта». Представлено етапи розробки бренду на ринку страхових послуг. Розглянуто методологію оцінки вартості бренду. Проведено оцінку вартості бренду «Оранта» після ребрендінгу за допомогою методу підсумовування всіх витрат на створення бренду. Запропоновано мультикритерійний метод оцінки бренду ROBI 8 (Return on Brand Investment) для оцінки брендів страхових компаній. Розроблено критерії оцінки бренду для страхових компаній на прикладі бренду «Оранта. Оберігає Україну».en
dc.description.abstractIn the article the technologies of branding and rebranding are considered on the example of the insurance company «Оranta». Design of brand times are presented at the market of insurance services. Methodology of estimation the brand’s cost is considered. It is estimated the «Оranta» brand’s cost after rebranding by the method of summarizing all the expenses on creation of brand. The multicriterion method of the ROBI 8 brand’s estimation (Return on Brand Investment) is offered for the estimation of insurance companies’ brands. The estimation criteria of the brand are worked out for insurance companies on the example of «Оranta» brand.en
dc.language.isouken
dc.publisherКиїв: Пошук-Інвестen
dc.titleТехнологія брендінгу страхової компаніїen
dc.title.alternativeBranding technology of insurance companyen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра маркетингу-
opu.citation.journalЕкономістen
opu.citation.firstpage39en
opu.citation.lastpage42en
opu.citation.issue№ 11en
opu.staff.idoklander@opu.uaen
Располагается в коллекциях:Статті каф. маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
econ_2012_11_10.pdfТехнологія брендінгу страхової компанії621.66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.