Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/7011
Название: Маркетингові дослідження інновацій та підприємницькі ризики
Авторы: Окландер, Михайло Анатолійович
Окландер, Тетяна Олегівна
Яшкіна, Оксана Іванівна
Педько, Ірина Анатолійовна
Ключевые слова: маркетингові дослідження
інновації
підприємницькі ризики
машинобудівні підприємства
Дата публикации: 2017
Издательство: Астропринт
Библиографическое описание: Окландер М. А., Окландер Т. О., Педько І. А., Яшкіна О. І. Маркетингові дослідження інновацій та підприємницькі ризики: монографія / за ред. М. А. Окландера. Одеса: Астропринт. - 2017. - 284 с. ISBN 978–966–927–292–8
Краткий осмотр (реферат): Монографія присвячена вирішенню науково-прикладної проблеми розроблення теоретико-прикладних положень маркетингових досліджень інновацій для виявлення найбільш перспективних інноваційних розробок машинобудівних підприємств, їх впровадження та просування на ринок в умовах зростання підприємницьких ризиків постіндустріальної економіки. Обґрунтовано, що в межах маркетингових інформаційних систем потребують розвитку концепція формування та методологія функціонування маркетингових досліджень інновацій, які охоплює весь інноваційний цикл. Показано, що розроблення теоретичного фундаменту формування маркетингового потенціалу інновацій машинобудування в умовах зростання підприємницьких ризиків стають основним джерелом підвищення ефективності господарської діяльності.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/7011
ISBN: 978–966–927–292–8
Располагается в коллекциях:Монографії каф. маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
200_monografia_ Маркетинг исслед иннов 2017.pdfОкландер М.А., Окландер Т.О., Педько І.А., Яшкіна О.І. Маркетингові дослідження інновацій та підприємницькі ризики: монографія. 2017.2.5 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.