Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/7952
Название: UML-моделі як основа проектування комп`ютерних ігор
Авторы: Лугова, Тетяна Анатоліївна
Лись, Д. А.
Луговая, Татьяна Анатольевна
Luhova, Tetiana
Дата публикации: Май-2018
Издательство: Одеса: Екологія
Библиографическое описание: Лись, Д. А. UML-моделі як основа проектування комп`ютерних ігор / Д. А. Лись, Т. А. Лугова // Modern Information Technology 2018 = Сучасні інформ. технології 2018 : матеріали 8-ої Міжнарод. наук. конф. студентів та молодих вчених, 23-25 трав. 2018 р. / Одес. нац. політехн. ун-т. – Одеса, 2018. – С. 197-198.
Краткий осмотр (реферат): Охарактеризовано функціональні можливості використання UML-моделювання при проектуванні комп’ютерних ігор.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/7952
ISBN: 978-617-7046-50-8
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій, семінарів каф. ІДМК
Modern Information Technology – Сучасні Інформаційні Технології 2018

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
199.pdf822.72 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.