Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8114
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЗахарченко, Віталiй Iванович-
dc.contributor.authorZakharchenko, Vitalii-
dc.contributor.authorТопалова, Ірина Анатоліївна-
dc.contributor.authorTopalova, Iryna-
dc.date.accessioned2018-11-06T09:28:54Z-
dc.date.available2018-11-06T09:28:54Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЗахарченко, В. І. Сучасні особливості розробки технічного завдання на конкурентоспроможну верстатну продукцію / В. І. Захарченко, І. А. Топалова // ЕКОНОМІКА: реалії часу = ECONOMICS: time realities [Електрон. ресурс]. – Одеса, 2018. – № 1 (35). – С. 26–35.uk
dc.identifier.issn2226-2172-
dc.identifier.urihttps://economics.opu.ua/files/archive/2018/No1/26.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8114-
dc.description.abstractНа основі застосування комплексного та системного підходів обґрунтовано дотримання принципів створення конкурентоспроможної верстатної продукції у маркетинговий період. Виявлено фактори конкурентоспроможності та ефективності продукції на етапах життєвого циклу. Визн ачено алгоритм прийняття техніко - економічних показників нової моделі верстата при розробці технічного завдання. Основна увага також приділена потребам і запитам споживачів, що в свою чергу, дозволить створити конкурентоспроможну верстатну продукцію і послу жить основою стійкості, фінансового успіху виробника. Визначено маркетингову концепцію в розробці нової продукції, яка базується на використанні основних зусиль в процесі її створення, які повинні бути зведені до мінімуму при реалізації.en
dc.description.abstractBased on the application of integrated and systematic approaches, compliance with the principles of creating competitive machine tools during the marketing period is substantiated. The factors of competitiveness and efficiency of products at the stages of the life cycle are revealed. The algorithm of acceptance of technical and economic indicators of a new model of a machine tool during development of a technical task is determined. The main attention is also paid to the needs and demands of consumers, which in tur n, will allow the creation of competitive machine tools and will serve as the basis for the stability, financial success of the manufacturer. A marketing concept is defined in the development of new products, which is based on the use of the main efforts i n the process of its creation, which should be minimized in the implementation .en
dc.language.isouken
dc.publisherOdessa National Polytechnic Universityen
dc.subjectконкурентоспроможністьen
dc.subjectверстатen
dc.subjectзавданняen
dc.subjectпоказникen
dc.subjectаналізen
dc.subjectпідхідen
dc.subjectпроектуванняen
dc.subjectефективністьen
dc.subjectетапen
dc.subjectциклen
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjectmachineen
dc.subjecttasken
dc.subjectindicatoren
dc.subjectanalysisen
dc.subjectapproachen
dc.subjectdesignen
dc.subjectefficiencyen
dc.subjectstageen
dc.subjectcycleen
dc.titleСучасні особливості розробки технічного завдання на конкурентоспроможну верстатну продукціюen
dc.title.alternativeModern peculiarities of developing a technical task for competitiveness fastener productsen
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра менеджменту зовнішньоекономічної та інноваційної діяльностіuk
opu.citation.journalЕКОНОМІКА: реалії часуen
opu.citation.firstpage26en
opu.citation.lastpage35en
opu.citation.issue1(35)en
Располагается в коллекциях:Статті каф. ММІ
ЕКОНОМІКА: реалії часу №1(35), 2018

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
26.pdf517.61 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора