Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8118
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЯценко, Маріанна Сергіївна-
dc.contributor.authorYatsenko, Marianna-
dc.contributor.authorКовтуненко, Дмитро Юрійович-
dc.contributor.authorKovtunenko, Dmytro-
dc.date.accessioned2018-11-06T10:01:34Z-
dc.date.available2018-11-06T10:01:34Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЯценко, М. С. Теоретико-практичні проблеми визначення сутності понять «індустрія гостинності» та «індустрія туризму» / М. С. Яценко, Д. Ю. Ковтуненко // ЕКОНОМІКА: реалії часу = ECONOMICS: time realities [Електрон. ресурс]. – Одеса, 2018. – № 1 (35). – С. 52–60.uk
dc.identifier.issn2226-2172-
dc.identifier.urihttps://economics.opu.ua/files/archive/2018/No1/52.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8118-
dc.description.abstractУ статті розглянуті та систематизовані різні підходи до визначення понять «туризм», «гостинність», «індустрія туризму»та «індустрія гостинності», виконано порівняння вітчизняної наукової думки та іноземного огляду на проблему та запропоновано авторське бачення даних категорій. Зроблено змістовний акцент на категорії «індустрія гостинності»як на тієї, що на погляд втора, більш сучасна та відповідає реаліям часу, визначено її ключові елементи, наголошено на необхідності їх паралельного розвитку. Для більш широкого розуміння проблеми виконаний аналіз доходів та витрат в сфері індустрії гостинності, на підставі якого зроблено висновок о недосконалості офіційного статистичного обліку щодо різних аспектів діяльності суб’єктів ринку в сфері гостинності.en
dc.description.abstractDifferent approaches to the definition of the concepts of tourism, hospitality, tourism industry and hospitality industry are considered and systematized, a comparison of domestic scientific thought and a foreign opinion on the problem is made, as well as an author's vision of these categories is proposed. A substantive emphasis on the category "hospitality industry" was made, as on the one that, according to the author, is more modern and corresponds to the realities of time, its key elements are determined, the need for their parallel development is noted. For a broader understanding of the problem, an analysis of incomes and expenditures in the hospitality industry was made, which led to the conclusion that imperfection of official statistics regarding various aspects of the activities of the subjects of the hospitality market.en
dc.language.isouken
dc.publisherOdessa National Polytechnic Universityen
dc.subjectтуризмen
dc.subjectгостинністьen
dc.subjectіндустрія туризмуen
dc.subjectіндустрія гостинностіen
dc.subjectготельний та ресторанний бізнесen
dc.subjecttourismen
dc.subjecthospitalityen
dc.subjecttourism industryen
dc.subjecthospitality industryen
dc.subjecthotel and restaurant businessen
dc.titleТеоретико-практичні проблеми визначення сутності понять «індустрія гостинності» та «індустрія туризму»en
dc.title.alternativeTheoretical-practical problems of definition of concepts "hospitality industry" and "tourism industry"en
dc.typeArticleen
opu.kafedraКафедра обліку, аналізу і аудитуuk
opu.citation.journalЕКОНОМІКА: реалії часуen
opu.citation.firstpage52en
opu.citation.lastpage60en
opu.citation.issue1(35)en
Располагается в коллекциях:Статті каф. ОАіА
ЕКОНОМІКА: реалії часу №1(35), 2018

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
52.pdf418.27 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора