Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8226
Название: Особливості створення бренду міста можливостями театрального мистецтва (на прикладі Одеси)
Авторы: Овчаренко, Татьяна Станиславовна
Овчаренко, Тетяна Станіславівна
Ovcharenko, Tatiana
Дата публикации: 20-Окт-2018
Издательство: Izdevnieciba «Baltija Publishing» Lacplesa iela 41A, Riga, LV-1011
Библиографическое описание: Овчаренко, Т. С. Особливості створення бренду міста можливостями театрального мистецтва (на прикладі Одеси) / Т. С. Овчаренко // Science and Technology of the Present Time: Priority Development Directions of Ukraine and Poland : International Multidisciplinary Conference, 19-20 October 2018. - Wolomin, Republic of Poland, 2018. - Vol. 2. - P. 190-193.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8226
ISSN: ISBN 978-9934-571-5
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій, семінарів каф. КФК

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ БРЕНДУ МІСТА МОЖЛИВОСТЯМИ ТЕАТРАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА (НА ПРИКЛАДІ ОДЕСИ).pdfОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ БРЕНДУ МІСТА МОЖЛИВОСТЯМИ ТЕАТРАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА (НА ПРИКЛАДІ ОДЕСИ)2.95 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.