Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8258
Название: Комунікативний аспект розробки рекламних кампаній
Другие названия: The communicative aspect of advertising campaigns development
Авторы: Кубко, Валентина Петрівна
Туренко, Яна
Turenko, Yana
Кубко, Валентина Петровна
Kubko, Valentyna
Ключевые слова: advertising, advertising campaign, advertising message, marketing strategy, media planning, media.
реклама, рекламна кампанія, рекламне повідомлення, маркетингова стратегія, медіапланування, засоби масової інформації
Дата публикации: 2016
Издательство: Київ: Вид-во "Гілея"
Библиографическое описание: Кубко, В. П. Комунікативний аспект розробки рекламних кампаній / В. П. Кубко, Я. М. Туренко // Гілея : наук. вісн. : зб. наук. пр. – Київ, 2016. – Вип. 107. – С. 303–306.
Краткий осмотр (реферат): The communicative aspect of advertising campaigns development. Objective: To study the characteristics of a qualitive advertising development, and evaluate their effectiveness. The applied methods: system analysis, synthesis and descriptive. Conclusions. Advertising nowadays is a part of a global market communications, but at the same time increasingly perceived negatively by society. According to the nowadays realities, the specialist in the sphere of advertisement should to be able to design highly qualitative advertising campaigns. Creative advertising message and properly planned work with media can significantly improve the image of the company and affect the sales
Аналізуються особливості і етапи створення рекламних кампаній. Мета: дослідження особливостей розробки якісних рекламних кампаній, оцінка їх ефективності. Застосовано методи: системного аналізу, узагальнення та описовий. Висновки. Реклама у наш час є частиною маркетингових комунікацій, але разом з цим дедалі більш негативно сприймається суспільством, тому, зважаючи на реалії сьогодення, рекламісту досить важливо вміти розробляти якісні рекламні кампанії. Адже креативне рекламне повідомлення і правильно спланована робота зі ЗМІ можуть відчутно підвищити імідж підприємства і вплинути на рівень продажів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8258
ISSN: 2076-1554
Располагается в коллекциях:Статті каф. ІДМК

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Гілея_107 (4)_2.pdf258.53 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.