Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8261
Название: Особливості розробки корпоративного кодексу вищого навчального закладу
Другие названия: The peculiarities of the corporate code development for higher educational establishment
Авторы: Кубко, Валентина Петрівна
Ткаченко, Катерина
Кубко, Валентина Петровна
Kubko, Valentyna
Ткаченко, Екатерина
Tkachenko, Kateryna
Ключевые слова: higher educational establishment, a corporate culture, a code of corporate ethics, a code of corporate culture, a professional code, a professional conduct, a mission
вищий навчальний заклад, корпоративна культура, кодекс корпоративної етики, кодекс корпоративної культури, професійний кодекс, корпоративна поведінка, місія
Дата публикации: 2017
Издательство: Київ: Вид-во "Гілея"
Библиографическое описание: Кубко, В. П. Особливості розробки корпоративного кодексу вищого навчального закладу / В. П. Кубко, К. Ю. Ткаченко // Гілея : наук. вісн. : зб. наук. пр. – Київ, 2017. – Вип. 116. – С. 255–258.
Краткий осмотр (реферат): The article reveals the meaning and the significance of the corporate code – a symbol for a high standard of corporate culture and an effective way to provide the audience with the information transparency and publicity of an educational establishment. The present article aims to ground the necessity of creating a corporate code for a higher educational establishment and to conduct an analysis of the corporate code – an instrument for the corporate culture regimentation. The applied methods: axiological method – the most common and general rules of higher educational establishments functioning, the nature of the corporate code, methods for observation and analysis are studied. Summary: Having conducted the analysis of the corporate codes functions and the approaches towards their creating the author concludes that the code should be created and rooted in order to develop the corporate culture of the higher educational establishment, understand the mission, motivate the personnel and students, support the overall developmental strategy and increase the value of the establishment in educational space.
Висвітлено значення корпоративного кодексу як одного із способів забезпечення інформативної відкритості й публічності освітньої установи та як свідчення дотримання високих стандартів корпоративної поведінки. Метою статті є аналіз корпоративних кодексів як інструменту регламентації корпоративної культури та обґрунтування необхідності створення корпоративного кодексу для вищого навчального закладу. Використані методи: аксіологічний метод – вивчаються найбільш загальні закономірності функціонування навчальних закладів і сутність корпоративних кодексів та методи спостереження й аналізу. Висновки. Проаналізувавши функції корпоративних кодексів та підходи до їх створення, дійшли висновків, що корпоративний кодекс має створюватися та впроваджуватися з метою розвитку корпоративної культури навчального закладу, розуміння місії, підвищення мотивації співробітників та студентів для забезпечення підтримки стратегії розвитку ВНЗ та підвищення його престижу в освітньому просторі.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8261
ISSN: 2076-1554
Располагается в коллекциях:Статті каф. ІДМК

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Гілея_116.pdf279.54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.