Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8265
Название: Комунікативна стратегія в системі маркетингових комунікацій
Авторы: Кубко, Валентина Петрівна
Ключевые слова: комунікативна стратегія, маркетингові комунікації, програма комунікацій
communicative strategy, marketing communication, program communication
Дата публикации: 2017
Издательство: Полтава: Сімон
Библиографическое описание: Кубко, В. П. Комунікативна стратегія в системі маркетингових комунікацій / В. П. Кубко // Інформ. освіта та проф.-комунікатив. технології ХХІ ст. : Х Міжнарод. наук.-практ. конф., м. Одеса, 14-15 верес. 2017 р. - 2017. - С. 150-155.
Краткий осмотр (реферат): Аналізується застосування терміну «комунікативна стратегія» в системі маркетингових комунікацій та обґрунтовується роль комунікації як інструменту маркетингу. Зазначається доцільність розробки програми комунікацій як умови ефективності маркетингової стратегії/
The author analyzes the term “communicative strategy” in the system of marketing communication and grounds the role of the communication as an important marketing tool. The author also admits expediency of communicative program development as an integral element of an effective marketing strategy/
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8265
ISBN: 978-966-2989-46-5
Располагается в коллекциях:Статті каф. ІДМК

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Кубко_2017_ОНПУ.pdf2.24 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.