Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8309
Название: Маркетингові дослідження інновацій
Авторы: Яшкіна, Оксана Іванівна
Ключевые слова: маркетингові дослідження
інновації
якісні дослідження товару-новинки
кількісні дослідження товару-новинки
Дата публикации: Янв-2018
Библиографическое описание: Яшкіна, О. І. Маркетингові дослідження інновацій [Електронний ресурс] : навч. посібник / О. І. Яшкіна ; Одес. нац. політехн. ун-т. – Одеса, 2018. – 103 с.
Краткий осмотр (реферат): У навчальному посібнику запропоновано методологічні та методичні положення маркетингових досліджень інновацій. Розглянуто категоріальний апарат сучасної інноватики, класифікацію маркетингових досліджень інновацій, методи маркетингових досліджень на різних етапах інноваційного циклу, а також методи маркетингових досліджень для різних складових комплексу маркетингу
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8309
Располагается в коллекциях:Підручники, навчальні посібники каф. маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
np_MDI.pdfНавчальний посібник з дисципліни «Маркетингові дослідження інновацій»1.66 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.