Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8334
Название: Гейміфікація методів класифікації в контексті інформаційного суспільства
Другие названия: Gamification classification method in the context of the information society
Авторы: Лугова, Тетяна Анатоліївна
Раєва, Вікторія
Луговая, Татьяна Анатольевна
Luhova, Tetiana
Раева, Виктория
Raieva, Viktoriia
Ключевые слова: ейміфікація, методи класифікації, культурні універсалії та механізми, інформаційне суспільство.
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Лугова, Т. Гейміфікація методів класифікації в контексті інформаційного суспільства / Т. Лугова, В. Раєва // Філософія та гуманізм. - 2018. - Вип.17. - С. 51-58.
Краткий осмотр (реферат): У статті здійснено культурологічний аналіз методів класифікації як світоглядних парадигм, показано їхню трансформацію в контексті інформаційного суспільства, виявлені чинники їхнього розвитку, кризи та розглянуто геймфікацію як один з дієвих методів пізнання сучасного світу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.opu.ua/jspui/handle/123456789/8334
ISSN: 2518-7392
Располагается в коллекциях:Статті каф. ІДМК

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Лугова Гейміфікація класифікацій-26-29.pdf255.64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.